וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש בקיוב: מי זז השבוע?

26.6.2015 / 9:21

מי נפרד מקבוצת ידיעות • לאן גויסו 100 כותבים צעירים • ואיזה בונוסים מקבלים אנשי חדשות 10 • ויש עוד, הכל בפנים

שלט לזזים בקיוב. ShutterStock
שלט לזזים בקיוב/ShutterStock

וואלה ברנז'ה תמיד שמחה לפרגן, אבל רק לכאלו שהיא מכירה: אבירם אלעד משיק את הסטארט אפ שהוא עומד בראשו, המציע שיתוף סיפורים ותוכן גולשים באמצעות כלים עיתונאים מקצועיים. עד לפני כשנה אלעד, בן 36, שימש ראש מערכת החדשות בוואלה. לאחר 4 שנים בתפקיד, החליט לעזוב לטובת תפקיד מו"ל ומנכ"ל, והוא מעדכן: "SLANT גייס 100 כותבים צעירים והושק בגרסת בטא. צוות העריכה של האתר כולל עורכים מאתרי החדשות המובילים בארצות הברית".

ועד שכל גולש יהפוך לעיתונאי, איתי אילנאי נפרד מ"ידיעות תל אביב". אילנאי כתב וערך בחלק המגזיני במקומון התל אביבי, בן 34, בעל תואר ראשון במדעי המדינה ובתקשורת מאוניברסיטת תל-אביב. לפני כחצי שנה, הוציא אילנאי את ספר הבכורים שלו, שזכה להצלחה: "669 – סיפורה של יחידה מיוחדת". ויש סיכום תקופה: "אחרי שש שנים מרתקות ומאתגרות אני עוזב את ידיעות תל אביב וממשיך הלאה. זו הייתה תקופה נהדרת וברצוני להודות לכל האנשים ברשת ידיעות תקשורת שהיו חלק ממנה".

היו שלום, נחמד בפראג

אחרי העונה ה-22 המוצלחת של "עובדה" העורך אייל גונן יוצא לפגרה עד העונה הבאה. בינתיים יחליף את מקומו בעונה הקרובה עורך המשנה שחר אלתרמן, שנכנס לתפקיד לפני כשלוש שנים. אלתרמן שימש בעבר כעורך מוסף "סופשבוע" של מעריב, ראש דסק התחקירים של חדשות 10 וסגן עורך מוסף "הארץ". בהרמת הכוסית החגיגית לסיום העונה שערכו אנשי קשת ו"עובדה", הודה הכל יכול בבניין, מנכ"ל קשת לגונן ואיחל בהצלחה לאלתרמן.

דודי טל, עורך מדור הסלבס בנענע10, עוזב אחרי כמעט שנה. טל, פעם הכתב החברה בעיתונים "ערים" ו"ידיעות תל אביב", חשף כמה סקופונים על אייל גולן, פאר טסי, דודו אהרון ועוד כמה גם מחוץ לז'אנר הים תיכוני. ויש מונולוג פרידה: "אני מודה לנענע10 על שנה נהדרת, בהצלחה לכולם וד"ש מפראג".

מענק לידה: תוכנית ספורט

עורך הספורט של חדשות 10, טל שורר מצטרף לרדיו ירושלים, ובחודשים הקרובים יגיש את תכנית הספורט השבועית, במקומה של מאיה חסון שיצאה לחופשת לידה. ויש מונולוג פתיחה חגיגי: "כיף גדול להצטרף, גם לכמה חודשים, לתכנית הספורט האהובה של רדיו ירושלים. שמח על ההזדמנות שנוצרה ושמח עוד יותר על הנסיבות: חופשת לידה של חברתי מאיה חסון. מרגשת אותי האפשרות לשדר לתושבי העיר שלי והסביבה מהאולפן שהוקם בשכונה שבה גדלתי. ממתין בקוצר רוח לשידור הראשון".

ועוד בערוץ 10, הקול, המגיש והפרשן הצבאי אלון בן דוד, הוא מעתה גם יקיר העדה הדרוזית. בן דוד יקבל בערב ההצדעה המיוחד "עיריית תל אביב מצדיעה לגדוד הדרוזי - גדוד חרב", אות הוקרה מיוחד. העילה והנימוק: הפרומו של בן דוד שהתייחס לברית הדמים ולתרומתם של החיילים הדרוזים, במסגרת המיני קמפיין בערוץ "יש דברים חשובים יותר מטלוויזיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully