וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם מועצת הכבלים והלווין אישרה את עסקת RGE

29.6.2015 / 11:15

קבוצת RGE שרכשה את ערוץ 10 מחזיקה במקביל 7 ערוצי ספורט וילדים בכבלים ובלווין. אלא שמשום שכללי המועצה מתייחסים לבעלי זיכיון ולא לבעלי רישיון - הם אינם חלים על הבעלים החדשים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

כיממה לאחר שהרשות השנייה אישרה מתן רישיון לשידורים לערוץ 10, הוסר המכשול האחרון: מועצת הכבלים והלווין קבעה כי אין מניעה שקבוצת RGE תמשיך להחזיק בערוצים המשודרים בכבלים ובלווין.

הבוקר (שני) הודיעה המועצה לשידורי כבלים ולווין את חוות הדעת שגיבשה הלשכה המשפטית של המועצה בראשות עו"ד דודו קובסניאנו, לפיה קבוצת RGE רשאית להמשיך ולהחזיק בערוצים בכבלים ובלווין ובמקביל להחזיק בשליטה בערוץ 10.

בחוות הדעת המשפטית צוין כי כללי המועצה הקיימים מתייחסים ל"בעל זיכיון" ולא ל"בעלי רישיון". לכן, הכללים אינם חלים על קבוצת RGE - בעלת רישיון שידורים בערוץ 10, המחזיקה בשבעה ערוצי ספורט וילדים.

עמדת המועצה ניתנה לאחר שביום חמישי פנתה הקבוצה, ואיימה לצאת מהעסקה לרכישת ערוץ 10, אם לא תוכרע סוגיית המשך הפעלת הערוצים בכבלים ובלווין.

יו"ר המועצה ד"ר יפעת בן חי-שגב, הודיעה לקבוצת RGE כי אין מניעה שהקבוצה תמשיך להחזיק בשבעת הערוצים שלה המשודרים בכבלים ובלווין, במקביל לאחזקותיה החדשות בערוץ 10, ככל שתושלם העסקה לרכישת הערוץ.

בן חי-שגב הדגישה במכתבה כי אין באמור כדי למנוע מהמועצה לתקן את הכללים ולקבוע כדין כללים חדשים שיתאימו לשוק בו פועלים בעלי רישיון לצד בעלי זיכיונות. בן חי-שגב הוסיפה כי איננה מביעה כל עמדה בשאלה מה צריכים להיות הכללים החדשים, אם בכלל, אלא רק שבכפוף לסדרי העדיפויות של עבודת המועצה ייתכן שיהיה מקום לשקול בחינה של התאמת הכללים לשינויים שחלו בשוק השידורים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully