וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היסטוריה בדקה: ערוץ 10 החל לשדר ברישיון

1.7.2015 / 16:49

13 שנים אחרי שעלה לאוויר וסיפק אין סוף דרמות ומשברים, ערוץ 10 שידר אתמול, בחצות, לראשונה ברישיון. עכשיו כשהבעלים החדשים - קבוצת RGE - בתמונה, יחד עם יוסי מימן וארנון מילצ'ן – עולות שאלות חדשות

יח"צ - חד פעמי

13 שנים אחרי שעלה לאוויר וסיפק אין סוף דרמות ומשברים, ערוץ 10 שידר אתמול, בחצות, לראשונה ברישיון. מנכ"ל הערוץ יוסי ורשבסקי וסמנכ"לית הרגולציה דבורה קמחי הציגו בבית הוורד בגבעתיים את הרישיון ההיסטורי אחרי שנים של מאבקי הישרדות, תחינות בוועדות הכלכלה, הפגנות, קיצוצי שכר ובעיקר עננה של חוסר וודאות. אבל בברודקאסט כמו בברודקאסט, אין דקה לנוח.

עכשיו כשהבעלים החדשים - קבוצת RGE - בתמונה, יחד עם יוסי מימן וארנון מילצ'ן – עולות שאלות חדשות: האם, כפי שכבר רמזו ראשי הקבוצה, הערוץ ימשיך במתכונתו כערוץ רזה? האם יוכל להסתפק בפריים טיים נמוך שמזכיר נתונים של תוכניות בוקר? והשאלה הקריטית ביותר תחת נתניהו כשר התקשורת הריכוזי – לאן הולך מי שישפיע יותר מכל על עתידו הכלכלי – ערוץ 2.

יוסי ורשבסקי. גיא קרן,
יכול לנשום לרווחה. ורשבסקי/גיא קרן

מהו סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה!NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה!NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully