וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש בקיוב: מי זז השבוע?

2.7.2015 / 15:18

דלתות מסתובבות במדורים ב-ynet • כתבת חדשה ב-Pplus • והג'וב החדש-ישן והחד פעמי של ניצן הורביץ • הפעם אין עוד, אבל הכל בפנים

שלט לזזים בקיוב. ShutterStock
שלט לזזים בקיוב/ShutterStock

שומר המסך של ynet

רן רימון, עורך ההומפייג' באתר ynet, שוב בא לעזור: רימון ישמש כעורך ערוץ "מעורבות" במקומה של שלומית שרביט שיצאה לחופשת לידה. לפני שקיבל את הטייטל, שימש רימון כעורך מחליף בערוץ המחשבים וכעת את מקומו בגזרת הטק יחליף ירון דרוקמן, ראש דסק חדשות. לא יותר פשוט לפרסם מודעת דרושים?

ויש עוד כמה שינויים באתר מבית ידיעות אחרונות: לידיעת חובבי רדיו ynet, החל מהחודש הבא תיאלצו להתרגל לקולות חדשים במקומן של הקריינית ועורכת החדשות גל בן חיים וקריינית תמר נדב. בן חיים החליטה לצאת מגבולות הרדיו שמשדר לתחנות האזוריות, לטובת טיול ארוך בהודו ואילו נדב יוצאת לשנה בפריז לצורך השלמת דוקטורט. הכי ערוץ טיולים.

תפקיד אופי: כתבת מדור חברה

ונישאר באזור יגאל אלון: ל-Pplus יש כתבת חברה חדשה, נמרצת שפנויה להצעות גם בתחום המשחק: תכירו את אפרת וכטל, פעם כתבת אופנה, בעלת בלוג באופנה וגם שחקנית, שמדי פעם קופצת לאודישנים פה ושם. וכטל, שלמדה תקשורת במכללת ספיר, תחליף את קרן יעקובי ששימשה בתפקיד ועברה למדור הצרכנות של האתר במקום מירב קריסטל - שאמורה לצאת לחופשת לידה בספטמבר, ותחזור לתפקיד בתום החופשה. ואחרי כל הפירוט הזה יש לווכטל מה להגיד: "נכנסתי לאחלה תפקיד, לעבודה מהממת, כיף, בלגן, מחכה רק לכתוב, להכיר ולשמוח".

האקס חבר כנסת שהיה האקס עיתונאי בערוץ 10, חוזר למסך. ניצן הורביץ עד לא מזמן ח"כ במרץ וממש ממש מזמן עורך חדשות החוץ בחדשות 10, יבליח להופעת אורח חד פעמית כפרשן ב"מטה המרכזי" לצד דני דיין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully