וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצלחה לארמוזה: עונה שנייה ל-I Can Do That ב-NBC

5.7.2015 / 14:57

עם החלטתה של הרשת הפכה ארמוזה פורמטס לחברת התוכן הישראלית הראשונה שפורמט בידור שלה זוכה לעונה שנייה בברודקסט אמריקאי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

רשת NBC הודיעה על רכישת עונה שניה של I CAN DO THAT של ארמוזה הפקות הישראלית. NBC רכשה והפיקה 6 פרקים של הפורמט I Can Do That ושיבצה אותה בלוח משדרי קיץ 2015 מיד לאחר America Got Talent - התכנית המובילה של NBC כבר 10 עונות ברציפות. בששת השבועות הראשונים בהם שודרה, התוכנית השיגה נתוני צפייה נאים עם 5.7 מיליון צופים בסך הכל וניצחה את הרצועה מול ABC ו-CBS בקטגוריית הגיל 18-49. בכך, הפכה ארמוזה פורמטס לחברת התוכן הישראלית הראשונה שפורמט בידור שלה זוכה לעונה שנייה בברודקסט אמריקאי.

ICDT הינה תכנית פריים-טיים המאתגרת קאסט קבוע של 8 סלבריטאים להופיע "ראש בראש" מול קהל עם הופעות שונות. הסלבריטאים צופים בכל שבוע במופעים וצריכים לבחור מופע שדורש מיומנות גבוהה שאין להם, ותוך שבוע - לבצע אותו בעצמם. קהל הצופים הוא שמכריע מי נתן את ההופעה הטובה ביותר. הפורמט "I Can Do That" נמכר לשידור ליותר מ- 15 טריטוריות, ביניהם: ספרד, איטליה, ברזיל, פורטוגל, פינלנד, מקסיקו ורוסיה.

אבי ארמוזה, מנכ"ל ארמוזה פורמטס: "אנו שמחים להוכיח שוב שהדבר האפשרי, שבעזרת כשרון יצירתי ופלטפורמת הפצה עצמתית ניתן לחלום על רעיון במשרד בתל אביב ולהגיע איתו ללב הפריים טיים של ערוצי הטלוויזיה המובילים בעולם ולבתים של מיליוני אנשים. ICDT מוכיח כל פעם מחדש שהוא סוס מנצח והקסם שלו חוצה טריטוריות. אני מודה מאד שענקית שידור אמריקאית כמו NBC נתנה בו אמון ושמח אף יותר שזה השתלם לה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully