וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקרוב: גם הקופרודוציה בין קשת לרשות השידור תופשר

7.7.2015 / 11:32

חודשו המגעים בין זכיינית ערוץ 2 לרשות השידור והצדדים נמצאים בשלב האחרון לקראת חתימה שתאפשר את עלייתה של הסדרה "התסריטאי" שיצר סייד קשוע

סייד קשוע, בן הארץ. ינאי יחיאל,
סייד קשוע, בן הארץ/ינאי יחיאל

חודשו המגעים בין זכיינית ערוץ 2, קשת, לבין רשות השידור לקראת עלייתה של סדרת הדרמה החדשה של סייד קשוע "התסריטאי". הסדרה מתארת את חייו האישיים של קשוע, בעל טור ב"הארץ", סופר ויוצר "עבודה ערבית".

את הסדרה הפיקה בקיץ אשתקד, חברת יוני פארן - דורי מדיה פארן, עבור קשת שמימנה את הצילומים. אלא שקופרודוקציה בין קשת לרשות השידור, שאמורה הייתה להעביר את חלקה היחסי במימון ההפקה, נצערה בעקבות המצב הכלכלי ברשות השידור.כעת נודע לוואלה ברנז'ה כי המגעים חודשו והם נמצאים בשלבים אחרונים לקראת החתימה על החוזה בין הצדדים.

התהליך בין שני גופי השידור החל לפני מספר חודשים, על מנת להתחיל ולשדר את הסדרה בהקדם. אלא שהמשבר הכלכלי עיכב את העלתה. אם לא יצוצו בעיות של הרגע האחרון, "התסריטאי" שתעלה בקרוב, תשודר קודם בערוץ הראשון ולאחר מכן בקשת.

בסדרה מתוארים חייו האישיים של קשוע, שעובר חשבון נפש וסוג של משבר גיל הארבעים. את התפקיד הראשי מגלם השחקן יוסף סוויד. את אשתו בסדרה מגלמת השחקנית רובא באלל ואת סוכנו האישי מגלם ערן זרחוביץ'. שי קפון, במאי "עבודה ערבית", שביים גם את הסדרה החדשה, משחק בתפקיד עצמו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully