וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכירו את יעקב גרודקה

וואלה! ברנז'ה

7.7.2015 / 14:45

מי פתח לו את הדלת לתעשייה, למי הוא מפרגן, והכי חשוב - מה ארוחת הצהרים המועדפת עליו? עורך האקטואליה באתר האינטרנט של תחנת הרדיו החרדית "קול חי" השיב לשאלון שלנו

יעקב גורדקה. ראובן קסטרו
יעקב גורדקה/ראובן קסטרו

(צילום: רובי קסטרו)

גיל: 28

מה בעצם אני עושה: מרכז את החומרים מהכתבים השונים ומעבד אותם לכדי אייטמים כתובים. כמו כן, עד לפני כשבועיים ערכתי את 'מדברים אקטואליה' – תוכנית הבוקר החדשה של רדיו 'קול חי' בהגשתם של בצלאל קאהן ודוד חכם.

השכלה: שיווק, פרסום, דוברות ויחסי ציבור בשלוחה החרדית של 'הבצפר'.

תפקידים קודמים: עורך מדור תרבות יהודית ומדור פרסום באתר החדשות חרדים10 ובעל חברה לייזום והפקת אירועי תרבות.

מי פתח לך את הדלת לתעשייה: הראשון הוא חלוץ התקשורת החרדית המקוונת – דוד רוטנברג (או בשמו האמיתי – 'וולווה') שצרף אותי לצוות הכתבים של אתר 'חרדים10'. אדם נוסף שסייע לי בתחילת דרכי הוא איתן דובקין – מנהל השלוחה החרדית של "הבצפר" שהאמין בי וקישר אותי לאנשי 'קול חי'. החשובים ביותר הם מנכ"ל 'קול חי' אבי רוזן ומנהל החדשות והתוכניות בצלאל קאהן, אשר מהם למדתי בתכל'ס איך הדברים קורים באמת.

איפה אתה בעוד 5 שנים: ממשיך לעשות תקשורת הוגנת, מעניינת ואובייקטיבית.

מה אוכל לצהריים: שותה כוס קפה רותח.

פרגן למתחרים: זו הזדמנות מצוינת לפרגן לאתרי האקטואליה החרדיים: בחדרי חרדים, כיכר השבת וחרדים10. אני חושב שהתחרות הזאת בינינו עושה רק טוב לגולש החרדי שכן היא גורמת לנו לעבוד קשה יותר ולספק תוכן אקטואלי ברמה גבוהה לצד פיתוח קטגוריות חדשות כדוגמת מדורי תרבות, נשים, אוכל ועוד – דבר שבעיני הוא פריצת דרך במגזר החרדי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully