וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזוכים באפי 2015: מקאן תל אביב ואדלר חומסקי

7.7.2015 / 22:49

מקאן קטפה עבור "אבן קיסר" את פסלון הזהב והאפי פלטינום על הישג שיווקי מרשים לאורך שנים. עוד בתחרות שהתקיימה הערב: אדלר חומסקי עם פרס הגראנד אפי – על המהלך השיווקי המוצלח של השנה החולפת

ראובן אדלר מנהל הקמפיין של המחנה הציוני. מרץ 2015. ראובן קסטרו
ראובן אדלר/ראובן קסטרו

חברת "אבן קיסר" קטפה את האפי פלטינום בטקס פרסי האפי 2015 שהתקיים הערב (שלישי) על הישג שיווקי מרשים לאורך שנים. את הקמפיין הוביל משרד הפרסום McCann Tel Aviv.

חברת "טמבור" קטפה את הזהב בקטגוריית ה"קמעונאות" וזכתה בפרס הגראנד אפי על המהלך השיווקי המוצלח של השנה החולפת, עם הקמפיין של משרד הפרסום אדלר חומסקי & ורשבסקי Grey "איך לקחנו משהו אפור והפכנו אותו לצבעוני ומעניין".

בפרס הכסף בקטגוריית האפי אפלטינום זכה קמפיין "מפעל הפיס" שקטף את פסלון הכסף עם "איך הלוטוגוצים סדרו לכולם את החיים" - אף הוא של אדלר חומסקי & ורשבסקי Grey.

במקום השלישי זכו "צ'מפיון מוטורס", גם הם בהובלת אדלר חומסקי & ורשבסקי Grey, זכו עם "איך הצליחה סקודה להפוך ממותג צ'כי נחות לרכב האירופאי הנמכר ביותר בישראל".

אבן קיסר - צפו בקמפיין הזוכה:

במהלך הערב, בקטגוריית ביוטי, אופנה, טואלטיקה ופארם זכתה דלתא ישראל, עם משרד הפרסום אדלר חומסקי & ורשבסקי Grey. בקטגוריית מגזרים: בזק עם משרד אפיקים. בקטגוריית מוצרי חשמל, אלקטרוניקה ומוצרים: שטראוס מים של אדלר חומסקי & ורשבסקי Grey. בקטגוריית מוצרי מזון: החברה המרכזית למשקאות - טרה של יהושוע TBWA.

טקס האפי 2015, נערך בהובלת איגוד השיווק, איגוד הפרסום והמי"ל. באירוע השתתפו מאות, בהם בכירים מעולם הפרסום לצד מנכ"לי החברות המובילות במשק וסמנכ"לי השיווק. התחרות נערכת ביותר מ-40 מדינות. זו השנה ה- 15 בה נערך הטקס בישראל, כאשר 48 מהלכים הגיעו לגמר והתחרו ב- 16 קטגוריות שונות.

המהלכים דורגו על ידי צוות בן 70 שופטים, בהם אנשי שיווק, פרסומאים, אנשי יח"צ, יעוץ ומחקר, ואנשי אקדמיה. את קטגוריית האפי פלטינום דירגו מנכ"לי החברות הגדולות במשק. במהלך הערב איש הפרסום הוותיק, אבנר בראל, עלה לבמה וקיבל את פרס מפעל החיים על תרומתו לענף הפרסום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully