וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמוס שוקן נגד יואב יצחק - ועכשיו התביעה

9.7.2015 / 13:10

מו"ל "הארץ" תובע מיצחק חצי מיליון שקלים על לשון הרע בעקבות הכתבה שפורסמה ב- News1 ובה נטען שעו"ד רונאל פישר סחט את שוקן כדי לגנוז תחקיר. וואלה ברנז'ה עם הפרטים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
"התובע מוצג בפרסום כמי שמקריב, כביכול, את זכות הציבור לדעת ואת בירור האמת אודות התנהלותו של עו"ד רונאל פישר, על מזבח האינטרסים האישיים שלו, אשר אין בינם לבין עיתונות ולא כלום"

מו"ל עיתון "הארץ", עמוס שוקן, הגיש תביעת לשון הרע נגד יואב יצחק, לאחר שזה פרסם ידיעה באתר News1 כי עו"ד רונאל פישר סחט את שוקן, וכך הצליח למנוע פרסום תחקיר אודותיו. שוקן תובע את יצחק בחצי מיליון שקלים.

ב-20 ביוני פרסם יצחק כתבה עם הכותרת: "פישר מסר: סחטתי את עמוס שוקן", שבה טען פישר כי החזיק במידע שיפגע בשוקן ובתמורה לכך שפישר לא יעשה שימוש במידע – נגנז התחקיר שאמור היה להתפרסם ב"הארץ". שוקן, באמצעות עו"ד זאב ליאונד, טען כי הדברים שפורסמו אינם נכונים, והם נועדו להציג את שוקן באור שלילי.

"התובע מוצג בפרסום כמי שמקריב, כביכול, את זכות הציבור לדעת ואת בירור האמת אודות התנהלותו של עו"ד רונאל פישר, על מזבח האינטרסים האישיים שלו, אשר אין בינם לבין עיתונות ולא כלום", נכתב. "הפרסום נועד להציג את התובע ברבים כמי שזונח כליל ערכים של עיתונות חופשית לטובת ענייניו הפרטיים וכמי שנכנע, כביכול, לאיומי עו"ד רונאל פישר. בכך מטיל הפרסום דופי חמור בתובע, ומציג אותו באור שלילי ביותר מול קוראי הפרסום באתר NEWS1 והציבור הרחב. בדברים המופיעים בפרסום, ובמסר העולה מהם, יש משום הוצאת לשון הרע, קשה וחמורה".

בנוסף טוען שוקן בתביעה כי ביולי 2014, פרסם יצחק דברים דומים באתר. בכתבה שכותרתה הייתה "השיטה של עו"ד רונאל פישר", צוין כי שוקן נפגש עם פישר ובעקבות האיומים שהשמיע, החליט שוקן לגנוז את התחקיר שנעשה על עורך הדין. אלא שלפני שנה, כך מצוין בכתב התביעה, בעקבות מכתב דרישה ששלח שוקן, הכתבה תוקנה באופן חלקי וצויין שהשניים לא נפגשו.

"מעבר לנזק שכבר נגרם לתובע, דברי לשון הרע אשר פרסמו הנתבעים עדיין גורמים, ועלולים להמשיך לגרום לנזקים נוספים לשמו הטוב, לכבודו ולמעמדו בציבור", כך נטען בתביעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully