וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אל מידאן בשבע שגיאות

9.7.2015 / 14:47

ביום שנכנס לתפקיד המנהל בפועל של תיאטרון אל מידאן, העניק עו"ד גסאן אבו ורדה ראיונות לשני כלי תקשורת - אך גילה להפתעתו, שבכל אחד מהם הוא חושב ומתבטא אחרת. ומה בנוגע לפרסומים אודות חיפושיו אחר דובר? אבו ורדה מבהיר: "יש בקושי כסף לשחקנים"

ynet - אבו ורדה. ynet, צילום מסך
ציטוטים? אולי פרשנויות. הראיון ה"בלעדי" ב-ynet/צילום מסך, ynet

ביום שלישי פורסם באתרים NRG ו-ynet ראיון עם עו"ד גסאן אבו ורדה, שנכנס לתפקיד מנהל תיאטרון אל מידאן. אלא שלמרות ששני הראיונות נערכו בנפרד ונעשו בסמיכות, גילה אבו ורדה שיש פער גדול, גדול מדי, בין הדברים שאמר לכל אחד משני העיתונאים - למרות שאמר את אותם דברים, שלפחות ב-ynet הוצגו כראיון בלעדי.

אבו ורדה מיהר לפנות ל-ynet, ולהתלונן על האופן שבו הוצגו דבריו על ידי הכתב שי גליק. "אני לא אמרתי שמר עדנאן טראבשה (המנכ"ל היוצא) הפיץ שיביא כסף מקטר. מר עדנאן טראבשה פעל על פי הנהלים ובצע את החלטות הוועד המנהל. יו"ר ההנהלה עו"ד וליד אל פאהום הצהיר מספר פעמים שהתיאטרון נגד קבלת כסף מקטר או מכל גורם אחר זולת משרד התרבות ועיריית חיפה", כתב המרואיין ל-ynet. בהמשך טען כי בניגוד למה שפורסם ויוחס לו, התיאטרון לא עסק בפוליטיקה, המנכ"ל החדש לא הבטיח רוח חדשה בתיאטרון והנהלת עמותת תיאטרון אל מידאן היא זאת המוסמכת לקבוע את גורל ההצגה "הזמן המקביל". אבו ורדה התייחס גם לאמירה שלו שהוא מוכן להיפגש עם משפחת תמם, אבל ביקש לסייג שלפגישה אין כל קשר להתנהלות התיאטרון.

"אני התבטאתי בכל אמצעי התקשורת, ובאותו יום, באותה השעה, דיברתי עם הכתב של ynet ועם הכתב של nrg", אומר אבו ורדה לוואלה ברנז'ה, "שני הראיונות נעשו בסמיכות, ובאחד יש ציטוטים שלי ובשני? אולי פרשנויות. אני אדם שעוסק בעריכת דין כבר 30 שנה, אני יודע מה דעותי ומה עמדותיי. אז פתאום בתוך חמש דקות הן משתנות?".

מתברר, שמלבד הפרסום ב-ynet נאלץ אבו ורדה להתמודד עם לא מעט פרסומים נוספים שהוא נאלץ להדוף, ובכל זאת, הוא מבהיר כי אין לו כל כוונה לשכור דובר. "דובר? אולי מי שמעוניין בתפקיד הפיץ את הנושא. אין לנו כסף לדובר, בקושי יש כסף לשחקנים".

ב-ynet מסרו כי מדובר בתכנים של ערוץ 20.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully