וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש בקיוב: מי זז השבוע?

10.7.2015 / 8:03

מי נפרד מ"ישראל היום" כדי להגשים חלום ילדות • מי מקים ערוץ חדש וסודי במאקו • ומי תערוך את נענע סלבס • ויש עוד, אבל הכל בפנים

שלט לזזים בקיוב. ShutterStock
שלט לזזים בקיוב/ShutterStock

איתי ברגר נפרד מתפקיד ראש דסק הניו מדיה ב"ישראל היום", לטובת תפקיד דובר ומנהל שיווק של קבוצת הכדורסל פועל תל אביב. ברגר עוזב את "ישראל היום" אחרי שלוש שנים בתפקיד ולפני כן הוא שימש במשך שלוש שנים כעורך ומבזקן באתר האינטרנט של חדשות 2. ויש מונולוג כניסה/פרידה: "זו הגשמת חלום של ילד בן חמש שאבא שלו לקח אותו לאושיסקין ומאז חייו השתנו לנצח. אני מודה לחברים ב'ישראל היום' על תקופה מאתגרת ומלא חוויות".

אחרי שהקים את ערוץ הבריאות החדש במאקו, נמרוד מרום, עובד בימים אלו על ערוץ חדש לאתר האינטרנט מבית קשת. את הפרטים בנוגע לערוץ המתהווה אי אפשר למסור, אבל אפשר לספר לכם שמרום הצטרף לאתר בשנת 2008 ושימש בעבר כעורך ומנהל ההום פייג'.

מיכל קליינברג, עורכת התרבות של נענע10 לא עוצרת במירי רגב, והיא מעתה גם עורכת נענע סלבס. קליינברג מחליפה את דודי טל, שנפרד מנענע10 אחרי כמעט שנה.

חזק ואמץ

נוף נתנזון החלה לפני כשבוע בתפקידה החדש: סגנית עורך טיים אאוט תל אביב. לפני שהצטרפה ליובל סיגלר, שימשה נתנזון כעורכת המגזין בוואלה במשך שנה וחצי ולפני כן עורכת בדסק "ידיעות אחרונות".

ולידיעת המתחזקים והמתחזקות: הרב ישראל מאיר לאו יתייצב החל מהיום ומדי יום שישי ב-10:00, מאחורי המיקרופון של תחנת הרדיו החרדית "קול חי". התוכנית השבועית של כבוד הרב, שתקרא "יחל ישראל", תעסוק באקטואליה ודת והרוח שביניהן. מנהל התוכניות, בצלאל קאהן, מברך: "אנחנו שמחים על הזכות שנפלה בחלקנו לשדר תוכנית של הרב הראשי הרב ישראל מאיר לאו ומודים לרב שנענה לפנייתנו".

LIVE

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully