וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עושות חשבון": נטע אחיטוב תוחלף לפני סיום העונה

13.7.2015 / 16:00

פרסום ראשון: טלטלה נוספת בתוכנית התחקירים של ערוץ 10. רק לפני חודש הודיע במפתיע העורך אבי זילברברג על התפטרותו אחרי חמש תוכניות בלבד. כעת הוחלט להחליף את המגישה נטע אחיטוב בסיון קלינגבייל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

נטע אחיטוב לא תמשיך בהגשת "עושות חשבון". עוד לפני סיומה של העונה הראשונה הוחלט בהפקה להחליף את אחיטוב בסיון קלינגבייל, שתגיש את התוכנית לצדה של לינוי בר גפן - כך נודע לוואלה ברנז'ה.

התוכנית "עושות חשבון", הושקה בערוץ 10 רק לפני חודשיים. לפני חודש, אחרי חמש תוכניות בלבד, התפטר במפתיע אבי זילברברג העורך, הבמאי ומפתח התוכנית. זילברברג התפטר על רקע חילוקי דעות עם רם לנדס, הבעלים של קודה תקשורת שמפיקה את התוכנית. השבוע נודע כי גם אחיטוב תיפרד מ"עושות חשבון", לאחר שתגיש שתי תוכניות נוספות.

עוד לפני התפטרותו של זילברברג נשלחה אחיטוב לשיעורים והדרכות לצורך חיזוק והידוק נוכחותה על המסך. בסופו של דבר המעבר אל הטלוויזיה לא לגמרי הצליח והוחלט להיפרד מאחיטוב, עיתונאית ותיקה ומוערכת, הכותבת בין היתר לעיתון "הארץ".

סיון קלינגבייל שתחליף את אחיטוב, מגיעה גם היא מתחום העיתונות הכתובה. קלינגבייל שימשה כעורכת מגזין "דה מרקר" וכתבה בעיתון ובאתר. בנוסף נמנתה עם צוות "סוגרים חשבון" בטלוויזיה החינוכית.

"עושות חשבון" שומרת על אחוזי צפייה נאים, כאשר ממוצע הרייטינג עומד על כ-10%, לכן החליטו בערוץ 10 להרחיב את העונה הראשונה ל-16 תוכניות, מהן תשע בהגשת אחיטוב.

תגובת נטע אחיטוב לא התקבלה. מ"קודה תקשורת" המפיקה את התוכנית נמסר בתגובה כי "נטע היא עיתונאית מוערכת ומגישה מקצועית וחרוצה. לשם כך נבחרה על ידינו להגשת התוכנית לצד לינוי בר גפן. ערוץ 10 ביקש לייצר שינוי בסגנון ההגשה ועל כן הוחלפה. אנו מאחלים לה ולמחליפתה בהצלחה בהמשך דרכה". מערוץ 10 נמסר כי "נטע מאד מוערכת ונשמח לעבוד איתה בעתיד הקרוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully