וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רובי המרשלג לכתב מקומי: "חתיכת זבל קטן, אני איתך לא גמרתי"

14.7.2015 / 16:02

מדוע תקף כתב ערוץ 1 את כתב ידיעות תקשורת בצפון? איך זה קשור להתכתבות בווטסאפ של תא הכתבים? ומתי נכנסה לתמונה משטרת קצרין? וואלה ברנז'ה מדווחת מהחזית

יח"צ - חד פעמי

מלחמה בצפון בין כתב "ידיעות תקשורת" בצפון אבנר לוטן לבין כתב ערוץ 1 רובי המרשלג. מה שהתחיל כידיעה בלעדית בפרשת הרב מהצפון ונמשך בתכתובת בוואטספ קבוצתית - הסתיים בשיחת טלפון חריפה ותלונה במשטרת קצרין.

לפני כשבוע פרסמה כתבת "ידיעות קריית שמונה" מקבוצת "ידיעות תקשורת" ענת יתח, כי אשתו של הרב מהצפון נחקרה בחשד שידעה ואף נכחה כאשר בעלה ביצע בנשים עבירות מין חמורות. הכתבה, שהופיעה גם באתר ynet, גרמה להמרשלג לתהות בקבוצת הוואטספ של כתבי הצפון מי נתן לכתבת את הידיעה. המרשלג התייחס גם לפרקליטו של הרב, עו"ד אפי דמרי כמי שעומד מאחורי הידיעה.

הביקורת של המרשלג לא נשארה בקבוצה והגיעה לעו"ד דמרי, מה שגרם להמרשלג לסמן מידית את החשוד בהדלפה: אבנר לוטן, גם הוא כתב "ידיעות קריית שמונה". "אני מחזיק את עצמי חזק כדי לא להשתמש במילים בוטות", פתח המרשלג את שיחת הטלפון ללוטן. אבל כנראה שהוא לא ממש הצליח. בשיחה שהגיעה לידי וואלה ברנז'ה, נשמע המרשלג אומר ללוטן, בין היתר: "אתה מוציא דברים שאני כתבתי? יא חתיכת זבל קטן, חתיכת אפס, תאמין לי אני לא גמרתי איתך". ויש עוד: "אתה יצאת אפס מאופס ועשית מעשה נבלה, פגעת בי מקצועית ואת תשלם על זה". את השיחה חתם המרשלג ב"לך תזדיין".

בעקבות השיחה הגיש לוטן תלונה נגד המרשלג במשטרת קצרין, בטענה שאיים עליו. מקורבים להמרשלג ציינו כי "זה מעשה מאוד חמור, להוציא משהו מתוך קבוצה סגורה ולהדליף, זה כמו להוציא תוכן של שיחה מתוך חדר סגור".

המרשלג ועורך "ידיעות קריית שמונה" נעם חדד סירבו להגיב. בדוברות המשטרה במחוז הצפון ביקשו שלא להתייחס לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully