וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביב גלעדי לעובדי ערוץ 10: "אם לא יהיו הפסדים - לא יהיו פיטורים"

15.7.2015 / 14:42

(עדכון) עובדי ערוץ 10 נפגשו היום לראשונה עם נציגי קבוצת RGE שרכשה את השליטה בערוץ. במהלך המפגש דרשו העובדים לדעת האם פני הערוץ לקיצוצים והבעלים התחייב: "לא ניקח מפי העובדים לכיסנו"

אביב גלעדי. ניר לנדאו, מערכת וואלה!
אביב גלעדי/ניר לנדאו, מערכת וואלה!
ורשבסקי: "ניהלתי משא ומתן עם 3 גורמים - שלמה נחמה, אילן שילוח ואולפני הרצליה. הציעו לי לחתום לחמש שנים. אני אוהב את העבודה שלי. קיבלתי מתנה גדולה, ואני מקווה שאמשיך"

(עדכון: 15:43)

עובדי ערוץ 10 פגשו היום (שלישי) את נציגי קבוצת RGE שרכשה את השליטה בערוץ: אביב גלעדי, אחד משלושת המחזיקים בקבוצה ומודי פרידמן, מנכ"ל הקבוצה שישמש כיו"ר ערוץ 10. אתמול בשעות אחר הצהריים, מנכ"ל הערוץ יוסי ורשבסקי, זימן את העובדים למפגש.

במפגש אמרו גלעדי ופרידמן כי הם נרגשים וסיפרו על התהליך הארוך שקדם לכניסת הקבוצה לערוץ. בשלב מסוים ביקשו כמה מהעובדים לדעת האם בכוונת הבעלים החדשים לקצץ ולפטר עובדים, וגלעדי התחייב: "אם לא נפסיד כסף - לא יהיו פיטורים", והוסיף: "אני בא להיטיב עם העובדים ולא להרוס אותם. אני מבטיח לא ניקח מפי העובדים לכיסנו. מצבנו כולנו יהיה יותר טוב משהיה אי פעם".

קבוצת RGE שבבעלות גלעדי, לן בלווטניק ומשפחת רקנאטי, טרם הצהירה על כוונותיה בכל הנוגע לערוץ 10 ולעובדיו. עוד לפני המפגש, פנו עובדי הערוץ למנכ"ל הקבוצה מודי פרידמן, במהלך המו"מ על הרכישה, כאשר ביקשו חלוקת רווחים ומניות לעובדים - שספגו קיצוצי שכר במהלך השנים שבהם ניהל הערוץ מאבק הישרדות. העובדים נענו בשלילה.

ורשבסקי עצמו התייחס היום בוועידת MAD 2015, לאפשרות שעם כניסת הבעלים החדשים לא יישאר בתפקידו ואמר:
"ניהלתי משא ומתן עם 3 גורמים - שלמה נחמה, אילן שילוח ואולפני הרצליה. הציעו לי לחתום לחמש שנים. אני אוהב את העבודה שלי. קיבלתי מתנה גדולה, ואני מקווה שאמשיך".

גלעדי ופרידמן מגיעים היום לפגישה בערוץ 10, כאשר ברקע המכה הקשה שספג ערוץ הספורט, גם הוא בבעלות הקבוצה, לאחר שהפסיד ל-ONE את זכויות השידור של משחקי הליגה הספרדית.

יו"ר ועד העובדים, מתן חודורוב, מסר בתגובה: "אנו מברכים את RGE ואת אביב גלעדי על הצטרפותם כמשקיעים לערוץ 10. שמחתי לשמוע את עמדתו הברורה של מר גלעדי, ולפיה לא יהיו פיטורין כל עוד ערוץ 10 רווחי. כעובדים נמשיך לפעול יחד עם ההנהלה, על מנת שהחברה תמשיך להציג רווחים גם ב-15 השנים הקרובות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully