וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

והזוכה בתחרות הפורמטים: עמנואל רוזן

15.7.2015 / 17:19

שנתיים אחרי פרשת ההטרדות המיניות ולאחר שנעלם מהמסך, זכה רוזן בתחרות של ארמוזה פורמטס בוועידת גלובס עם הפורמט לתוכנית בישול בתנאי הישרדות - Jungle Cook-off. וואלה ברנז'ה ממתינה לפוסט של הדס שטייף

משטרה ממליצה להעמיד לדין את עמנואל רוזן. טל אנגלנדר
משטרה ממליצה להעמיד לדין את עמנואל רוזן/טל אנגלנדר

עמנואל רוזן הוא אחד משני הזוכים במקום הראשון בתחרות פורמג'יניישן, עם הפורמט לתוכנית בישול בתנאי הישרדות - Jungle cook off. בתחרות מבית ארמוזה פורמטס, זכו בנוסף לרוזן במקום הראשון ציפי רוזנבלום וטל רוזנטל עם הפורמט The Secret Advisor פורמט קואצ'ינג שמעביר את הדמות המרכזית בו תהליך נפשי. שני הפורמטים הזוכים יחלקו ב-30,000 דולר להפקת פיילוטים ובחוזה פיתוח והפצה ב"ארמוזה פורמטס".

רוזן חוזר למסך שנתיים אחרי שהתפוצצה פרשת ההטרדות המיניות, בעקבות פרסום עדויות של נשים נגדו. תיק החקירה נסגר בסופו של דבר לפני יותר משנה, אולם מאז נעלם רוזן מתעשיית הטלוויזיה.

לאחר הזכייה אמר אבי ארמוזה מנכ"ל ארמוזה פורמטס: "אנחנו מודים לכל השותפים שלנו בישראל ומעבר לים על מסע יוצא דופן שמאפשר לנו להגשים חלום ולפרוץ בעזרת כישרונות ישראליים את גבולותיו הצרים של השוק הישראלי. הוכחנו שמתוך חזון שנרקם בחדר קטן בתל אביב אפשר שנה מאוחר יותר, להגיע לסטודיו עצום בהוליווד".

הפרס השני הוענק להראל יוספזון, עינב שנהר ודניאלה סלביק על הצגת הפורמט Date in reverse שמוציא גבר ואשה לדייט שמתחיל בשיא של מערכת היחסים ומלווה אותם אחורה עד לדייט הראשון. השלושה זכו במלגה לסמינר הטלוויזיה הבינלאומי Entertainment Master Class. פרס חביב הקהל ניתן לרועי קורט שהציג את פורמט לשעשועון בשם Don't take my million המשלב טריוויה, ואסטרטגיה. קורט זכה בכרטיס כניסה לשוק הטלוויזיה הגדול בעולם לפורמטים טלוויזיוניים –MIPCOM באוקטובר 2015.

התחרות התקיימה זו השנה החמישית במסגרת ועידת MAD לשיווק, פרסום, דיגיטל ומוזיקה של עיתון "גלובס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully