וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדוע הזדעזעה אמילי עמרוסי מידיעות אחרונות?

15.7.2015 / 19:44

עיתונאית ישראל היום הגיעה לבית הנשיא לאירוע לציון עשור להתנתקות, בו מוצגת תערוכת הצילומים של היריב המר ידיעות אחרונות, ולא התאפקה מלומר את דעתה על "מי שהכשיר את גירושם". גורם בידיעות: "מאות המפונים התרגשו מהתמונות, ורק כתבת החינמון מתמקדת בחשבונאות"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אמילי עמרוסי בתערוכה בבית הנשיא/מערכת וואלה!, צילום מסך

במסגרת אירוע לציון עשור להתנתקות, הושקה היום בבית הנשיא התערוכה של צלמי "ידיעות אחרונות", כפי שתיעדו את פינוי גוש קטיף.

לאירוע בבית הנשיא הוזמנו 700 איש, בהם פוליטיקאים ואנשי תקשורת וגם העיתונאית מ"ישראל היום", אמילי עמרוסי, שהופתעה מהתערוכה לא ממש הצליחה לשמור על איפוק כאשר הבחינה בצילומים של האויב המר "ידיעות אחרונות". על רקע המלחמה בין "ישראל היום" לבין "ידיעות אחרונות", כתבה עמרוסי בדף הפייסבוק שלה: "תערוכה של תמונות מרגשות מגוש קטיף. ואיזה לוגו מתנוסס על התערוכה? אחד התליינים. ביזיון".

התערוכה שבה מוצגים הצילומים של גדי קבלו, עמית שאבי, אלכס קולומויסקי, תומריקו, אביגיל עוזי, שאול גולן ועוד, תעבור לאחר בית הנשיא ל"התחנה הראשונה" בירושלים.

עמרוסי מסרה לוואלה ברנז'ה בתגובה לדברים: "מי שעודד את העקירה, ביצע רצח אופי למתיישבים, פרסם תמונה של כלב רוטווילר עם הכותרת: 'חשש: המתנחלים ישתמשו בכלבי תקיפה' - מגיע כעת לנחם אבלים. השימוש הציני בעקורים ובסיפורם הכואב פשוט מבחיל. מאות מעקורי גוש קטיף פה, וזה מה שהם צריכים לראות: מי שהכשיר את גירושם על ידי הפיכתם למפלצות מפרסם פה תערוכה והופך לנותן החסות".

גורמים ב"ידיעות אחרונות", מסרו בתגובה לדברים: ""אנחנו גאים בתערוכת הצילומים של 'ידיעות אחרונות' לרגל עשור להתנתקות, שעלתה בשיתוף עם מרכז המורשת של גוש קטיף שאירגן את האירוע. בתערוכה מוצגות תמונות מרגשות של צלמי העיתון, שליוו את התושבים במשך שבועות ארוכים ברגעים הקשים של הפינוי. מאות המפונים שהשתתפו באירוע בבית הנשיא התרגשו מהתמונות, ורק כתבת החינמון בחרה להתמקד בחשבונאות קטנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully