וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש בקיוב: מי זז השבוע?

16.7.2015 / 18:13

היא עוזבת אחרי 5 שנים בערוץ 10 ולמרות שהיא העירה אותה כל יום מוקדם בבוקר, וואלה! ברנז'ה כבר מתגעגעת • תזוזות מולטי-ורטיקליות במאקו • ויש עוד, הכל בפנים

שלט לזזים בקיוב. ShutterStock
שלט לזזים בקיוב/ShutterStock

כבר מתגעגעים לסמסים עם נתוני הרייטינג בבוקר: שירה לרמן ממחלקת יחסי הציבור של ערוץ 10 החליטה לעזוב אחרי חמש שנים בערוץ. לרמן, שעוזבת אחרי קבלת הרישיון ובלי שום קשר לחצבת שהתגלתה במגדל בבית הוורד, תנוח, תטייל ותגיע להארות רוחניות בכמה חודשי טיול בהודו. את לרמן חליף בתפקיד מאיה פיזיק, שעברה לערוץ 10 ממחלקת המכירות של YES.

תזזות באתר mako מבית קשת: נעה יחיאלי, עורכת ערוץ הנשים באתר, עוזבת את רמת החיל ואת ישראל בכלל לטובת ארה"ב. מי שתחליף אותה היא ויטה קייריס, עורכת ערוץ נקסטר, אבל זה יקרה רק אחרי שתחזור מחופשת לידה שאליה היא תצא בקרוב. בינתיים, בזמן חופשת הלידה של קייריס, הללי ז'בוטינסקי (כן, כן, יש קשר) תשמש כעורכת ערוץ הנשים.

עוד שינויים ב-mako: בן טופח, ייבוא מ-Time Out, ישמש כסגן עורך התרבות החדש. יאיר ניקולייבסקי ששימש עד עכשיו בתפקיד עורך המשנה בערוץ הסלבס, יעבור להיות אחראי על הרשתות החברתיות של mako.

אבישי עברי יכתוב טור שבועי באתר NRG מבית אדלסון. עברי, שישמש בעבר כמבקר תרבות בעיתון "כל העיר", נמנה על מייסדי אתר "לאטמה" וחוץ מזה הוא כתב ל"מקור ראשון", "נקודה", "מידה", "העין השביעית" ו"מעריב". ויש עוד: הוא גם הגיש את תכנית הרדיו "לא סותם ת'פה" בגלי ישראל יחד עם אראל סג"ל ואת הפינה "מה היה לנו שם" בתוכנית "כנסת ברשת" בערוץ הכנסת.

יש נעה תישבי, יש תוכנית חדשה בערוץ החיים הטובים ויש גם עורכת לתוכנית שתספק לכם עניין עומק עם ההצצות לחיים של העשירים והמפורסמים באמת: טל בוכהנדלר. ויש לה רזומה: עריכת משנה בתוכניות אירוח ובידור, בהן "מה זה השטויות האלה" עם עדי אשכנזי ששודרה בערוץ 2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully