וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הישרדות VS אמזונס: בדרך לקו הזינוק

24.7.2015 / 16:32

אחרי מאבקי הריאליטי בגזרת המוזיקה והבישול, רשת וקשת יוצאות לסיבוב נוסף, הפעם בגזרת האתגרים וההדחות בטבע, עם מה שמסתמן כקרב הגדול בעונת השידורים הבאה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ההזמנה למפרסמים שהפיצה קשת/מערכת וואלה!, צילום מסך

שתי זכייניות ערוץ 2 – קשת ורשת, שומרות על ערפל בכל הנוגע ל"הישרדות" ו"אמזונס" אך מתחת לרדאר כבר מחממות מנועים לקראת מה שמסתמן כקרב הגדול בעונת השידורים הבאה.

אחרי מאבקי הריאליטי בגזרת המוזיקה והבישול, רשת וקשת יוצאות לסיבוב נוסף, הפעם בגזרת האתגרים וההדחות בטבע, עם מה שמסתמן כקרב הגדול בעונת השידורים הבאה. כזכור, שתי זכייניות ערוץ 2 הימרו על "הישרדות" ו"אמזונס" - הפקות כבדות בעלות של יותר מ-800 אלף שקלים לפרק - עוד לפני ששחיקת המגה-ריאליטי נחתה בישראל וגרמה למותגים כמו "אקס פקטור" ו"מאסטר שף" להסתפק באחוזי צפייה צנועים יותר. במילים אחרות, במלחמה הקרובה הדבר היחיד שבטוח יהיה חוסר הוודאות.

מידת ההצלחה של התוכניות, הן בגזרת הרייטינג והן ברמה התדמיתית תלויה במידה רבה בראשוניות. קשת שיוצאת עם פורמט חדש, תתקשה לעלות אחרי "הישרדות", מחשש שתיתפס כחיקוי של המותג המוכר. מנגד, עבור רשת זו תהיה העונה הראשונה של הריאליטי, שעד כה היה מזוהה עם ערוץ 10.

בקשת, כך מספרים גורמים המעורים בפרטים, מפעילים מאמץ כדי לעלות עם "אמזונס" כבר באוקטובר. בזכיינית לא רוצים לאבד את המומנטום ולעלות אחרי "הישרדות". סיבה נוספת: פסטיבל הטלוויזיה מיפ שיתקיים שאוקטובר, בו תנסה הזכיינית למכור את הפורמט.

לפני כחודש סיימה קשת את הצילומים ל"אמזונס" אבל לדברי גורמים בהפקה, למרות עבודת העריכה האינטנסיבית, טרם הושלם ולו פרק אחד. בכל זאת, כבר בשבוע הבא, כך נודע לוואלה ברנז'ה, תתקיים הקרנה פנימית של קטעים מתוך "אמזונס" בפני מפרסמים פוטנציאליים. האירוע הקטן והסגור יתקיים ביום שני הקרוב, במסעדת "אחד העם 1" של מיכל אנסקי, שופטת בריאליטי אחר של הזכיינית.

רשת: בונים על ה-DNA של ההפקה

גם ברשת עובדים קשה לא פחות על מנת להקדים ולעלות ראשונים עם העונה הראשונה של "הישרדות" מחוץ למסך של ערוץ 10. יותר משנתיים נלחמה הזכיינית על זכויות השידור של הפורמט, עד שבאוקטובר 2014 ויתר ערוץ 10 על הזכויות. ברשת הפשירו את העבודה על "הישרדות", אבל חברת ההפקה אבוט המאירי המזוהה עם המותג - לקחה על עצמה דווקא את הפקת המתחרה "אמזונס", מה שהותיר את רשת עם הפקה "אין האוס".

ברשת החליטו בכל זאת להשאיר משהו מה-DNA של ההפקה ושכרו את הכוחות שליוו אותו בימי אבוט המאירי: המפיק הראשי גרגורי בקרמן והעורך רועי סטריקובסקי.

הפקת "הישרדות" שבה ביום שבת מהצילומים בהונדורס וכבר החלה בעריכה. על פי גורמים בתוכנית, העובדה שמדובר בפורמט קיים מקלה מאוד על העבודה, אך נוכח העובדה שהריאליטי השיג בעונותיו האחרונות נתונים שאמנם נחשבים סבירים יחסית לערוץ 10 אבל נמוכים בקנה המידה של ערוץ 2 - הלחץ והרצון להציג לצד הפלטפורמה החדשה גם ריענון תוכני מורגשים היטב.

ברשת ובקשת בחרו שלא להתייחס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully