וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש בקיוב: מי זז השבוע?

23.7.2015 / 17:05

איחוד המערכות בקבוצת ידיעות נמשך עם איחודי תפקידים נוספים • וגם, משחק דומינו לסופ"ש: מי עוברת מ-Xnet לשוקן, ומי משוקן להרווארד • ויש עוד, הכל בפנים

שלט לזזים בקיוב. ShutterStock
שלט לזזים בקיוב/ShutterStock

בלי שום קשר לתוצאות ה-TGI, אבל עם קשר לעזיבות האחרונות, תזוזות חדשות ונוספות בידיעות אחרונות: רועי ינובסקי מ-ynet יסקר את תחום הפלילים בירושלים לאתר וגם לעיתון, במקומו של ירון דורון שנפרד מידיעות אחרונות לפני כחודש, אחרי 8 שנים בתפקיד.

עוד בגזרת ידיעות: אדוה כהן, הכתבת המוניציפלית של תל אביב והאזור, תשמש גם בתפקיד הכתבת הצבאית השנייה. כהן, שמשמשת ככתבת בידיעות האחרונות כבר 8 שנים, תחליף את רותם אליזרע שמונה לפני כחודשיים לכתב הבריאות בעיתון וב-ynet.

מידיעות לשוקן, משוקן להרווארד

ונשאר בקבוצה: קארין ארד נפרדת מ-Xnet אחרי ארבע שנים. ארד, שכתבה בין היתר, בעולם האשה, בלייזר וזמנים מודרנים בידיעות האחרונות, בכמה מילות פרידה לוואלה ברנז'ה: "אחרי כמעט שנה של התלבטות החלטתי לעזוב. אחרי 14 שנים בבלייזר ו-4 שנים ב-Xnet החלטתי שהגיע הזמן לשינוי. אני מקדישה את החודשים הקרובים לכתיבת הספר הרביעי שלי, קוראים לו 'השקרנית', מקימה לעצמי אתר שבו מן הסתם אמשיך לכתוב, גם יחסים, גם ביוטי, ואני מניחה שעוד נושאים שיתחשק לי עליהם. בנוסף אני הולכת לקחת כמה קורסים נחמדים ולנוח. אחרי זה מי יודע? אולי אתמחה בכדרות, אולי אחזור לעיתון, אולי טלוויזיה. אבל שינוי אני חייבת, בכל מחיר".

ויש מי שעוזב את ידיעות לכיוון שוקן: נעמה ריבה, הכתבת לענייני אדריכלות ב-Xnet,עוזבת גם היא את האתר אחרי שלוש וחצי שנים, לטובת מוסף גלריה של הארץ, שם תשמש בתפקיד דומה. ואילו הכתבת הוותיקה של מוסף הארץ נעמי דרום נפרדת מהבניין ברחוב שוקן 21. וכך בישרה דרום בדף הפייסבוק שלה: "בעוד שבוע אני עוזבת באופן זמני את מוסף הארץ, מעמיסה בעל אמיץ ו-3ילדים ונוסעת לשנה בתוכנית Nieman לעיתונאים בהרווארד. היו שלום עיתון אהוב, חברים נפלאים ועיר מיוזעת ומהממת, נתראה כשהשלג בבוסטון יפשיר".

ציפור עם כנפיים

ונקנח בשיבוצי תעשייה: את הדרמה הקומית החדשה של ערוץ 10 "לה פמיליה", יביים אוהד פרח שביים את "רמזור" ו"מה זה השטויות האלה" עם עדי אשכנזי, ששודרו בקשת ואת התסריט יערוך אסף ציפור מהיוצרים של "הבורגנים" ו"החמישיה הקאמרית". "לה פמיליה" תופק באולפני הרצליה, ויככבו בה רותם אבוהב, מריאנו אידלמן, נורמן עיסא וחנה לסלאו.

ליהי לאופר, המפיקה הראשית של רדיו תל אביב, משתדרגת ותשמש כמפיקה הראשית של מערך הדיגיטל של הרדיו. לאופר שימשה כמפיקה ראשית במשך שנתיים וחצי. לפני כן עבדה כמפיקה בידיעות אחרונות ולפני כן ככתבת בידיעות השרון, מקבוצת ידיעות תקשורת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully