וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ד"ר בן חי-שגב VS ערוץ 20: סיבוב שני

28.7.2015 / 12:37

יו"ר מועצת הכבלים והלווין הורתה לערוץ 20 להפסיק את מבזקי החדשות שעלו בחודש האחרון. רק לפני חודש הוטל על הערוץ קנס של יותר מ-100 אלף שקלים על שידור עצרת שהוגדרה כתוכנית אקטואליה

פעת בן-חי שגב. נמרוד סונדרס
פעת בן-חי שגב/נמרוד סונדרס

מועצת הכבלים והלווין הותרה לערוץ 20 להפסיק את שידורי משדרי החדשות, זאת משום שהערוץ טרם השלים את
בקשתו לשידור משדרי חדשות במסגרת רישיון השידורים שניתן לו.

לפני כחודשיים עבר הערוץ לשדר מאולפני מימד לקראת הקמת חברת חדשות עצמאית ובחודש האחרון החלו בערוץ לשדר מבזקי חדשות פעמיים ביום. במקביל, הגיש הערוץ בקשה לשידור משדרי חדשות, אולם ההליך טרם הושלם. המועצה הורתה על הפסקת המבזקים ובמקביל פתחה בהליך בירור שבסופו אם יימצא כי הערוץ אכן הפר את תנאי הרישיון יוטל עליו קנס.

רק לפני כחודש הטילה המועצה על הערוץ קנס בסכום של 100,800 שקלים, בעקבות שידור עצרת הימין לפני הבחירות, לאחר שנקבע כי מדובר במשדר אקטואליה - בניגוד לכללי הרישיון בערוץ.

יו"ר מועצת הכבלים והלווין, ד"ר יפעת בן חי שגב, אמרה: "אני רואה את שידור המבזקים הללו בחומרה רבה. על פניו, יש חשש להפרה מתמשכת של כללי הרישיון של הערוץ, וזאת לאחר שהערוץ כבר נקנס בעבר בסכום לא מבוטל בשל שידור משדר אקטואליה שאינו תואם את רישיונו. שידורי חדשות מחייבים סט נפרד וייחודי של כללים, לרבות בנושא אתיקה. ככל שהערוץ יתקדם בהעברת תכניתו הכוללת לשידורי חדשות, המועצה תבחן את עמידתו בתנאים הנדרשים".

מערוץ 20 נמסר: "אנו נפעל על פי הכללים של מועצת הכבלים והלווין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully