וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפילו אחרי מות הנערה: התועבה נשארה באתרים החרדים

2.8.2015 / 20:00

הביטוי "מצעד התועבה" ממשיך להופיע באתרים החרדים המדווחים על מותה של שירה בנקי. רק "בחדרי חרדים" החליטו להעלים את הביטוי המסית. הסיבה, מסביר עורך האתר: "אם בני משפחתה יעשו חיפוש בגוגל, שלא יתקלו בידיעה ויראו את המילה 'תועבה', בכל זאת, מדובר על ידיעת פטירה"

אתרי החדשות החרדים לא החמיצו את ההזדמנות להמשיך ולהשתמש בביטוי "מצעד התועבה", גם בדיווחים על מותה של שירה בנקי, תלמידת התיכון בת ה-16 שנפצעה אנושות בדקירות במצעד הגאווה בירושלים.

כפי שפורסם בוואלה ברנז'ה ביום חמישי, האתרים החרדים המובילים, בהם "כיכר השבת" ו"בחדרי חרדים", בחרו להשתמש בביטוי "מצעד התועבה" גם בדיווחים שלאחר פיגוע הדקירה.

באתרים החרדים דיווחו היום על מותה של בנקי והמשיכו להשתמש בביטוי "מצעד התועבה", מלבד אתר אחד: "בחדרי חרדים". הסיבה: "אין לנו עניין להזכיר לבני משפחתה של הנערה שזה קרה במצעד תועבה", אומר לוואלה ברנז'ה עורך "בחדרי חרדים" אברהם גרינצייג. "זו החלטה נקודתית, נמשיך להשתמש בביטוי, אבל החלטנו להסיר אותו מהידיעה הזו רק כדי לא לפגוע ברגשות בני המשפחה של הנערה. חשבנו על זה שאם הם יעשו חיפוש בגוגל, שלא יתקלו בידיעה ויראו את המילה 'תועבה', בכל זאת, מדובר על ידיעת פטירה".

בחדרי חרדים, יום חמישי: מצעד התועבה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בחדרי חרדים, היום: המצעד בירושלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully