וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה עושות האיילות בלילות?

4.8.2015 / 13:30

מגיש חדש ל"ציפורי לילה" בגלי צה"ל: המוזיקאי הוותיק יוני רכטר, שמצטרף במסגרת רענון הרצועה הלילית

יוני רכטר. אריאל בשור,
יוני רכטר/אריאל בשור

המוזיקאי יוני רכטר מצטרף לגלי צה"ל כמגיש קבוע בתוכנית "ציפורי לילה". רכטר יחל להגיש החל מהיום ובכל יום שלישי את התוכנית בת השעתיים.

רכטר, הפועל כבר יותר מארבע עשורים במוזיקה הישראלית, במהלכן היה חבר בלהקת "כוורת", עבד עם אריק איינשטיין ועלי מוהר הוציא אלבומי סולו ואלבומי ילדים, הפיק, כתב, עיבד והלחין לאמנים רבים. הוא יצר בין היתר לתזמורת הפילהרמונית את "איתמר פוגש ארנב", מאת דויד גרוסמן והשנה העלתה האופרה הישראלית את "שיץ" מאת חנוך לוין בהלחנתו של רכטר. לפני כשנה הוא זכה בפרס אקו"ם יחד עם יהונתן גפן על יצירתם "הכבש הששה עשר". הפרס התווסף לפרסי אקו"ם שבהם זכה בעבר על מפעל חיים ומלחין השנה, בנוסף לתואר דוקטור לשם כבוד שקיבל מהאוניברסיטה העברית בירושלים.

"ציפורי לילה" היא אחת התוכניות המזוהות ביותר עם התחנה הצבאית. לפני כחצי שנה, במסגרת השינויים ורענון לוח השידורים, הוחלפו מגישי התוכנית, תוך שיבוץ חיילים לצד טאלנטים. רצועת "ציפורי לילה", בין השעות בין השעות 00:00 ל-02:00 בלילה, כוללת את המגישים שמעון פרנס, לבנת בן חמו ועומר בן רובי ודני בר און, שמארחים מוזיקאים ישראלים. הרצועה שהושקה בתחילת השנה בדגש על מוזיקה, כוללת מדי שבוע תוכנית שבה חיילי גל"צ, עורכים ומגישים פרויקטים מוזיקליים מיוחדים. בנוסף, במהלך השבוע, בתום "ציפורי לילה", משודרות ארבע שעות של מוזיקה ישראלית בעריכת והגשת חיילי גל"צ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully