וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש בקיוב: מי זז השבוע?

6.8.2015 / 17:02

דלת מסתובבת במדור האופנה של וואלה • מחליפה לרעות מישור מחדשות 10 • ומי יערוך את הצרכנות בישראל היום • ויש עוד, הכל בפנים

שלט לזזים בקיוב. ShutterStock
שלט לזזים בקיוב/ShutterStock

נפתח בשינויים אצלנו באבן גבירול: רוני ודנאי נפרדת מוואלה אחרי ארבע וחצי שנים. ודנאי שימשה ככתבת אופנה בכירה והגישה את פינת התרבות השבועית של חדשות הדרום באתר. בעברה ודנאי הגישה תוכנית בערוץ האופנה הישראלי וכתבה בטיים אאוט, לשם היא חוזרת כעת כסגנית עורכת מדור "החיים יפים" בו תחליף את רתם איזיק שעוזבת. את ודנאי תחליף אלינור דביר, שועלה ותיקה בתחום - עיתונאית עוד מימי "את" ו"סגנון". כתבה גם ב"גו סטייל" של ידיעות. במקביל עובדת כסטייליסטית.

ונעבור לבית הוורד: אלי לוי, כתב חדשות 10 בצפון, מרחיב את תחום הסיקור ומעתה יחליף באופן קבוע את רעות מישור שהתפטרה מתפקידה לפני כחודשיים. במסגרת תפקידו המורחב יסקר לוי את הצפון מחדרה עד מטולה כולל הגולן, העמקים וחיפה. לוי הצטרף לחברת החדשות לפני 5 שנים ולפני כן שימש ככתב מעריב בחיפה ובצפון. בימים אלו, למרות העומס, עובד לוי על כתיבת ספר שמספר את סיפור מאבקם של משפחת שליט מהצד התקשורתי.

בחירתה של סופי

אדווה דדון הצטרפה ל"תוכנית חיסכון" בערוץ 2, במקומה של נועה אורון שעזבה לטובת לימודי תואר שני MBA במנהל עסקים באוניברסיטת MIT בארצות הברית. דדון, תחקירנית במהדורות החדשות של חדשות 2, חתומה על הכתבה ששודרה ב"אולפן שישי", על הדוגמנית סופי מצ'טנר, בת 14 מחולון.

יש ככל הנראה מחליף לעורך הצרכנות של ישראל היום אסי חיים שפרש מתפקידו אחרי 8 שנים. רועי כהן, עורך הלייפסטייל של העיתון, צפוי לערוך את המוסף שייצא לקראת ראש השנה ומאוד ייתכן שיקבל את המינוי באופן קבוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully