וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמשכות העזיבות מ-ynet: גם עורכת התרבות פורשת

9.8.2015 / 15:02

שנה לאחר שמונתה לעורכת התרבות באתר, סטלי סולומונוב עוזבת את תפקידה - כך נודע לוואלה ברנז'ה. היא מצטרפת לעורכי האוכל, המחשבים והאתר באנגלית שעזבו את ynet בחודשים אחרונים

סטלי סולומונוב. סמדר שפר, מערכת וואלה! NEWS
סטלי סולומונוב/מערכת וואלה! NEWS, סמדר שפר

נמשך גל עזיבות עורכים מאתר ynet. סטלי סולומונוב, עורכת ערוץ התרבות פורשת מהאתר. רק לפני שנה נכנסה סולומונוב לתפקידה, כשהחליפה את דרור עמיר. לפני כן שימשה כעורכת ערוץ המוזיקה, ככתבת תרבות ובתפקידים נוספים ב-ynet במשך חמש שנים. במקביל מגישה סולומונוב תוכנית שבועית בתחנת הרדיו eco 99fm.

העזיבה של סולומונוב, מצטרפת לשורה של עורכים שעזבו את האתר בחודשים האחרונים. לפני כחצי שנה עזב את תפקידו אוהד קינן, שבימים אלו משמש כעורך ערוץ נקסטר באתר mako מבית קשת, במקומה של ויטה קייריס שיצאה לחופשת לידה. עורך ערוץ האוכל באתר, רועי ירושלמי, עזב במאי האחרון אחרי ארבע שנים בתפקיד ו-8 שנים בקבוצת ידיעות אחרונות. כחודש לאחר פרישתו של ירושלמי הודיעה שרה מילר, עורכת האתר בגרסתו האנגלית, על פרישה מתפקידה. פרישתה של מילר נעשתה, לאחר שבמחלקת האתר באנגלית נפרדו באותו החודש משלושה עובדים.

האתר מבית ידיעות אחרונות אינו נכלל בתוכנית הקיצוצים של הקבוצה, הכוללת הפרשת 60 עובדים במסגרת איחוד המערכות ומינויו של עורך ידיעות אחרונות, רון ירון לעורך העל של האתר, לקראת המעבר לראשון לציון.

סולומונוב מסרה בתגובה: "לאחר חמש שנות עבודה ב-ynet ולקראת תחילתה של דרך חדשה, הודעתי היום על סיום עבודתי כעורכת ערוץ התרבות. אני מודה לעורך הראשי, ערן טיפנברון, לעמיתיי במערכת האתר ולכל שותפיי לדרך בערוץ התרבות". ב-ynet סירבו להגיב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully