וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמוטריץ': "ההומואים שולטים בתקשורת, 95% מהעם רוצה משפחות נורמליות"

13.8.2015 / 12:43

חבר הכנסת מהבית היהודי שוב יוצא נגד הקהילה הגאה, ו"שליטתה בתקשורת שקובעת מה מותר ומה אסור". לדבריו, "דעה כמו שלי הם לא יוכלו לשמוע ויחתכו אותי אחרי רבע משפט. האזרחים במדינה היו רוצים להקים משפחות לתפארת"

יח"צ - חד פעמי

"המון המון המון בכירים בשוק התקשורת במדינת ישראל, אלה שמחזיקים את המיקרופון וקובעים לכולנו מה אנחנו צריכים לחשוב ומה אנחנו צריכים לומר הם הומואים... אני משוכנע ש-95% מהאזרחים במדינה היו רוצים להקים משפחות לתפארת נורמליות ובריאות ויולידו להם נכדים. אדם בריא, אדם נורמלי, זה מה שהוא רוצה" - כך מסביר הבוקר חבר הכנסת סמוטריץ' את הסיבה לקבלה, הבעייתית לדבריו, של קהילת הלהט"ב בחברה.

בראיון לחיים לוינסון ויפעת ארליך ברדיו "גלי ישראל" הוסיף סמוטריץ': "האנשים האלה (ההומואים ד. ו.) מחזיקים כוח אדיר ביכולת עיצוב התודעה שלנו כחברה כלי התקשורת מיישרים קו עם תקינות מסוימת עם מה מותר לומר ומה אסור לומר, וזה משפיע על הלך הרוח של החברה. עשרות רבות של גורמים הכי דומיננטיים, גיבורי תרבות עורכי חדשות ומגישי חדשות, באופן טבעי דעה כמו שלי הם לא יוכלו לשמוע ויחתכו אותי אחרי רבע משפט ואני יוצא הזוי כי אני לא מצליח להסביר את עצמי".

בהמשך הראיון נשאל סמוטריץ' אם יחזור על הביטוי "מצעד התועבה" אותו צייץ בהתייחס למצעד הגאווה, ואשר אותו גינה השבוע יו"ר מפלגתו נפתלי בנט שאמר: כי "אלה ביטויים שאין להם מקום ואכן חבריי לסיעה השתמשו בהם. הערתי להם באופן אישי על זה". סמוטריץ' השיב כי "אני לא אמרתי את הביטוי הזה, הוא נכתב בתורה. אם יו"ר המפלגה שלי רוצה לצנזר את התורה, שיהיה בריא, אני לא מצנזר את התורה".

* השתתף בהכנת הכתבה: יהושע בריינר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully