וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל"צ: מספר שיא של חובשי כיפה בקורס הקרוב

18.8.2015 / 15:02

קורס ההכשרה לעיתונאי גלי צה"ל שנפתח בתחילת השבוע כולל לראשונה גם חיילת ערביה בתחנה. עוד בתפריט - הכל נשאר במשפחה: הילדים של רינו צרור, עו"ד צביקה האוזר, אבי נשר ועו"ד יאיר גולן

גלי צה"ל. נמרוד סונדרס
גלי צה"ל/נמרוד סונדרס

מספר שיא של חובשי כיפות, חיילת ערביה וחייל דרוזי בקורס ההכשרה לעיתונאי חיילי גלי צה"ל שנפתח בתחילת השבוע - כך עולה מנתוני המתגייסים אשר הגיעו לידי וואלה ברנז'ה. הקורס הקדם צבאי, שצפוי להסתיים באוקטובר, כולל כמיטב המסורת, גם חיילים בעלי ייחוס משפחתי, חלקם עובדים בתחנה עצמה.

35 חיילים החלו את הקורס, שמבהלכו ייקבע באילו תפקידים ישובצו בתחנה הצבאית, הנשחבת לבית הספר המהיר ביותר לעבודה בתחום התקשורת: עורכי תוכניות, עורכים מוזיקליים, מפיקים, כתבים או קריינים.

בין המתגייסים שני חרדים ושלושה חיילים במסלול ישיבת הסדר. בסך הכל מדובר בשישה חובשי כיפה - המספר הגבוה ביותר עד היום של חובשי כיפה בקורס אחד. בנוסף, כולל קורס ההכשרה חיילת ערביה וחייל דרוזי, השני אחרי שיבל כרמי מנצור, שמשמש כקריין המוביל בגל"צ.

רינו צרור בהלוויתו של הרב מנחם פרומן, מרץ 2013. יואב דודקביץ'
ארוחה משפחתית ביפו. רינו צרור/יואב דודקביץ'

גם בתו של רינו צרור, עיתונאי ומגיש בגלי צה"ל, נמנית עם חיילי הקד"צ. צרור בעל תוכנית יומית בתחנה, זכה שלוש פעמים בפרס מפקד גלי צה"ל.

גם בנו של עו"ד צביקה האוזר הוא בין המתגייסים הטריים. האוזר האב שימש לפני כשנתיים כמזכיר הממשלה ולפני כ-15 שנה בשורה של תפקידים בתקשורת, בהם יו"ר המועצה לשידורי כבלים ולוויין, יו"ר מנהלת הסדרת השידורים לציבור ויו"ר ועדת המדרוג הישראלית. כמו כן, שימש האוזר חבר הוועדה הציבורית לבחינת שידורי הטלוויזיה החינוכית.

עוד בין המתגייסים: בתו של אבי נשר, במאי, תסריטאי ומפיק קולנוע ובתו של עו"ד יאיר גולן, אחד מעורכי הדין הבולטים והמצליחים בארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully