וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות 10: ברוך שי יחליף את ישראל טוויטו

וואלה ברנז'ה

24.8.2015 / 11:45

לאחר 4 שנים בתפקידו החליט עורך המהדורה המרכזית של חדשות 10 ישראל טויטו לפרוש לטובת המגזר העסקי. לתפקיד ימונה ברוך שי, ראש מערכת החדשות של וואלה!NEWS וסגן העורך הראשי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חילופי עורכים במהדורה. תמר איש שלום/מערכת וואלה!, צילום מסך

לאחר ארבע שנים בתפקידו, הודיע ישראל טויטו, העורך הראשי של המהדורה המרכזית בחדשות 10 כי בכוונתו לסיים את תפקידו בתוך כמה שבועות ולפנות למגזר העסקי. תפקידו החדש של טוויטו יהיה סמנכ"ל אסטרטגיה בקבוצת אלדד פרי.
במקומו של טוויטו ימונה ברוך שי, ראש מערכת החדשות של וואלה! וסגן העורך הראשי של האתר.

ישראל טויטו מילא שורה של תפקידים בחדשות 10, שבשיאם בספטמבר 2011 מונה לתפקיד עורך המהדורה המרכזית עם תמר איש-שלום. עוד קודם שימש במשך ארבע שנים כעורך "המגזין" עם אושרת קוטלר, ראש מחלקת תחקירים בחברה, עורך פינת הבירוקרטיה עם דב גיל-הר, עורך "חמש בערב עם רפי רשף" ועורך תוכנית הבוקר בערוץ.

בשנה החולפת רשמה המהדורה המרכזית, בעריכת טויטו, שיא צפייה של כל הזמנים מאז הקמת חדשות 10, תוך שהיא מגבשת מבנה חדש לתוכנית, המבוסס פחות על חדשות היום ויותר על דיווחים בלעדיים, תחקירים, סדרות כתבות ומוספים מיוחדים –"אנליסט", מוסף הכלכלה, עם מתן חודורוב, ו"ברקוד", מוסף הצרכנות עם נוגה ניר נאמן. טויטו שימש כעורך ראשי בליל הבחירות לכנסת ה-20, שם רשמה חדשות 10 שיא של כל הזמנים, עם רייטינג של למעלה מ-19 אחוז ברגעי השיא של המדגם.

ברוך שי עבד בחדשות 10 במשך כחמש שנים – הוא שימש בין היתר כעורך "המגזין" עם אושרת קוטלר במשך שלוש שנים וחצי, עורך פינת הבירוקרטיה עם דב גיל-הרוכעורך משדרי חדשות מיוחדים בחברה. קודם לכן שימש שי בשורת תפקידי עריכהבכירים בעיתונים "מעריב" ו"הארץ", ובתחילת 2015 מונה לראש מערכת החדשות של וואלה! ולסגן העורך הראשי.

יוכפז: "טוויטו הוא שותף אמיתי לשינוי שהובלנו בחדשות 10"

ישראל טויטו כתב היום לעובדי חדשות 10: "אחרי 12 שנים בחדשות 10 – הגיע הזמן לומר שלום. 12 שנים שהתחילו בהתלבטות בין כתב חינוך במקומון בפתח תקווה לבין תחקירן בתוכנית הבוקר, הסתיימו בתפקיד שעליו העזתי מדי פעם לחלום – עורך המהדורה המרכזית הכי טובה בארץ. אחרי שנים של משברים, אני עוזב חברת חדשות חזקה מאי פעם. השנה האחרונה הייתה השנה הכי טובה בהיסטוריה של החברה, וללא ספק שיא העשייה המקצועית שלי".

ברוך שי מסר בתגובה: "אני שמח ונרגש לחזור למקום שבו למדתי עיתונאות-טלוויזיונית, ומודע לכובד האחריות בתפקידי החדש. אף על פי כן, אני נפרד בצער רב ממערכת וואלה! לאחר תקופה משמעותית עבורי, וברצוני להודות אישית למנהלי ועובדי וואלה! שהעניקו לי את הכלים להצליח, ולמנהלי חדשות 10 על האמון החדש בי".

מנכ"ל חדשות 10, גולן יוכפז: "ישראל טויטו הוא שותף אמיתי לשינוי שהובלנו בחדשות 10 ובמהדורה המרכזית, שינוי שהביא לאמון גובר והולך מצד צופינו, מידי ערב, במוצר שאנו מוציאים תחת ידנו. ישראל, עורך ערכי, מקצועי, הגון, ובעיקר כזה שעובד אצל ציבור צופיו ולא שוכח זאת, הצליח לגבש סביבו את דסק החדשות אחרי תקופת הישרדות קשה בערוץ, ולהוביל את אנשיו להישגים עיתונאיים ותחקירים יוצאי דופן. הצטערתי מאד לשמוע על החלטתו. הפנייה לברוך שי להתמנות לתפקיד הייתה טבעית ומתבקשת, והיא מבחינת חדשות 10 "חזרה הביתה". אני משוכנע שברוך, על כשרונו, יכולותיו העיתונאיות, הטלוויזיוניות והניהוליות יצליח להמשיך להוביל את המהדורה המרכזית להישגים חדשים. בהצלחה ישראל, בהצלחה ברוך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully