וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדכון חדשות: קנס נוסף לערוץ 20

25.8.2015 / 10:44

ערוץ מורשת הגיש בקשה לשידור חדשות, עבר לאולפנים חדשים, אבל בינתיים סופג קנסות. מועצת הכבלים והלווין הטילה קנס של 150 אלף שקלים בעקבות שילוב מבזקי חדשות, כחודשיים בלבד לאחר שנקנס בעקבות שידור תוכנית חדשותית

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בינתיים נקנסים. ערוץ 20/מערכת וואלה!, צילום מסך

מועצת הכבלים והלווין הטילה על ערוץ 20 קנס של 151,200 שקלים, בשל שידור מבזקי חדשות במהלך חודש יולי. מדובר בקנס שני שבוטל על הערוץ בתוך חודשיים, בעקבות שילוב משדרי חדשות ואקטואליה בניגוד לתנאי הרישיון שקיבל הערוץ.

במועצה מסרו כי מאחר שמדובר בהפרה חוזרת, יו"ר המועצה ד"ר יפעת בן חי-שגב, החליטה להטיל הפעם על הערוץ קנס מוגדל. לפני כחודשיים הוטל על הערוץ קנס בסכום של 100,800 שקלים בעקבות שידור עצרת הימין בכיכר רבין לפני הבחירות. בחודש שעבר שידר הערוץ שני מבזקי חדשות מדי יום.

בעקבות שידור המבזקים פתחה המועצה הליך בירור במסגרתו נקבע כי הופרו תנאי רישיונו, לאחר שנחתה טענת
ראשי הערוץ, לפיה המבזקים ששודרו הם תוכניות בענייני היום.

"המועצה לא אישרה לערוץ לשדר חדשות, ולכן מדובר בהפרה חוזרת", מסרה בן חי-שגב, "אנו מגבשים בימים אלה מתווה שידורים חדש לערוץ, ואולם עד שזה לא יאושר במועצה על הערוץ למלא אחר הוראות הרישיון שלו. לא נשלים עם הצפצוף המתמשך של מנהלי הערוץ על הרגולציה ועל נציגיה".

בן חי-שגב הוסיפה כי, "אני רואה את שידור המבזקים הללו בחומרה רבה. מדובר בהפרה חוזרת של כללי הרישיון של הערוץ. מאחר והערוץ כבר נקנס בעבר בסכום לא מבוטל בשל שידור משדר חדשות שאינו תואם את רישיונו, החלטתי בהתאם לחוק להטיל הפעם קנס מוגדל על הערוץ".

בערוץ 20 (מורשת) פועלים לצורך שילוב משדרי חדשות. בערוץ עברו לשדר מאולפני מימד לצורך הקמת חברת חדשות עצמאית ובמקביל הוגשה בקשה למועצה להותיר שידור משדרי חדשות. אלא שאישור טרם ניתן והבקשה עדיין נמצאת בהליכי בדיקה, כאשר לטענת המועצה הערוץ עדיין לא הגיש את המסמכים הדרושים לבחינת המועצה.

מערוץ 20 טרם התקבלה תגובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully