וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשות השנייה: יו"ר ועדת המחקר התפטר לאחר שבתו החלה לעבוד בחדשות 2

1.9.2015 / 17:01

פרופ' יונתן כהן הודיע היום לשר התקשורת על התפטרותו מהמועצה, המפקחת למעשה על חברת החדשות. יו"ר הרשות השנייה לוואלה ברנז'ה: "בתקופת כהונתו הקצרה הספיק פרופ' כהן להיות חלק משורת מהלכים קריטיים שהשפיעו רבות על שוק הטלוויזיה"

פרופ' יונתן כהן. הרשות השנייה,
"מודה על ההזדמנות". פרופ' יונתן כהן/הרשות השנייה

חבר מועצת הרשות השנייה ולטלוויזיה ולרדיו יששימש כו"ר ועדת המחקר של מועצת הרשות השנייה, פרופ' יונתן כהן, הודיע על פרישה מתפקידו, לאחר שבתו התקבלה לעבודה בחברת חדשות 2.

כהן, שנכנס לתפקידו לפני כשנה, שלח היום (שלישי) מכתב התפטרות לראש הממשלה ושר התקשורת בנימין נתניהו, וציין:
"לאור העובדה שבתי החלה לעבוד בימים האחרונים אצל אחד מבעלי הזיכיון המפוקחים על ידי הרשות השנייה, ולאור הוראות חוק הרשות השנייה וההסדר להימנעות מניגוד עניינים עליו חתמתי עם מינויי לתפקיד, הריני להודיעך כי אני מתפטר מחברותי במועצה באופן מיידי".

"אני מודה על ההזדמנות שניתנה לי לתרום מיכולתי ומנסיוני האקדמי והמקצועי לפעילות הרשות השנייה", כתב בסיום המכתב.

פרופ' יונתן כהן אמר לוואלה ברנז'ה: "אני מודה על ההזדמנות שניתנה לי לשרת כחבר מועצת הרשות השנייה ובטוח שהמועצה תמשיך לעשות את עבודתה הטובה בלעדי. אני מאחל לכולם בהצלחה בהמשך הדרך".

יו"ר מועצת הרשות השנייה, אוה מדז'יבוז', הוסיפה: "אני מודה לפרופ' יונתן כהן על תרומתו הרבה ונקודת המבט הייחודית שלו כחבר מועצת הרשות השנייה ויו"ר ועדת המחקר. בתקופת כהונתו הקצרה הספיק פרופ' כהן להיות חלק משורת מהלכים קריטיים שהשפיעו רבות על שוק הטלוויזיה המסחרית בישראל, ואני מאחלת לו בהצלחה בהמשך דרכו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully