וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם אין פרומו - יהיה פיתוח וקריאייטיב

2.9.2015 / 14:40

עם כניסתה של קבוצת RGE לערוץ 10, הוחלט בין היתר להעביר את מחלקת הפרומו למיקור חוץ. מנהל המחלקה יניב אמודאי ימשיך בערוץ בתפקיד מנהל הפיתוח והקריאייטיב. יוסי ורשבסקי: "השנים הבאות יעמדו בסימן של התפתחות תכנית והמינוי הוא צעד חשוב בתהליך"

יניב אמודאי. יוסי צבקר, מערכת וואלה! NEWS
הוביל את קמפיין "יש דברים חשובים יותר מטלוויזיה". יניב אמודאי/מערכת וואלה! NEWS, יוסי צבקר

יניב אמודאי, מנהל הקריאייטיב של הפרומו בערוץ 10, מונה למנהל הפיתוח והקריאייטיב של הערוץ. זאת, ככול הנראה, על רקע החלטתה של קבוצת RGE, בעלת השליטה בערוץ, להעביר את מחלקת הפרומו לחברה חיצונית - פרומתאוס.

אמודאי מנהל את הקריאייטיב של פרומו ערוץ 10 משנת 2008. בשנים האחרונות הוא הוביל את המחלקה להישגים מרשימים, לאחר שקטפה את פרסי Special Awards PROMAX לפרומואים של התוכניות "שישי עם טל מורנו ואלון בן דוד", "בובה של מדינה" ו"המקור". בנוסף, הוא הוביל את הקריאייטיב לקמפיין "יש דברים חשובים יותר מטלוויזיה".

מחוץ לערוץ 10, אמודאי, במאי קולנוע ועורך, זכה בפרס העורך בפסטיבל FILM FESTIVAL SYRACUSE על עריכת הסרט "דיסטורשן" של חיים בוזגלו, וכתב וביים את הסרט "רחמים".

זיוית דוידוביץ', סמנכ"לית התוכניות בערוץ 10, מסרה: "עם ההתייצבות העסקית והאופק ל-15 שנים, מגיעה האפשרות לבצע תהליכי תוכן ארוכי טווח ולחשוב ולעבוד לשנים קדימה. יניב מביא איתו יצירתיות ומקוריות וזווית מבט שונה. המינוי שלו הוא חלק מהתנופה המחודשת של העשייה התכנית שלנו".

יוסי ורשבסקי, מנכ"ל ערוץ 10: "אנחנו מסיימים את שנת תשע"ה כאשר הפריים טיים של הערוץ משיג את יעדי הרייטינג ונתח הצפייה. השנים הבאות יעמדו בסימן של התפתחות תכנית, ומינוי של מנהל פיתוח וקריאייטיב הוא צעד חשוב בתהליך הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully