וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כתבת הרווחה החדשה בחדשות 2: יונה לייבזון

6.9.2015 / 10:52

ראש דסק הכלכלה בגלי צה"ל עוזבת את התחנה הצבאית, ותחליף את חיים ריבלין שיתמקד בעריכת תחקירים למהדורה המרכזית

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"רגישות חברתית". יונה לייבזון/מערכת וואלה!, צילום מסך

יונה לייבזון עוזבת את גלי צה"ל לטובת תפקיד כתבת הרווחה בחדשות 2. היא תחליף בתפקידה את חיים ריבלין שיתמקד בעריכת תחקירים למהדורה המרכזית. לייבזון (26) מסקרת בשש השנים האחרונות את תחום הכלכלה בגלי צה"ל, עומדת בראש הדסק הכלכלי בתחנה ומגישה את תוכנית הרדיו "יהיה בסדר" עם אביב לביא. היא החלה את דרכה בגלי צה"ל ככתבת עליה וקליטה, ובהמשך סיקרה את תחומי איכות הסביבה והפנים.

לייבזון זכתה השבוע יחד עם צוות התוכנית "יהיה בסדר", הכוללת את המגישים אביב לביא ולינוי בר גפן בפרס גלי צה"ל. "אני מודה לירון דקל ולכל החברים בגלי צה"ל על ההזדמנות שניתנה לי", מסרה לייבזון בעקבות המעבר לחדשות 2, "גל"צ הייתה הרבה מעבר למקום עבודה עבורי, ואני רגשת לקראת האתגר הבא בחברת החדשות המובילה בישראל"

מנכ"ל חדשות 2, אבי וייס, מסר: "יונה היא עיתונאית מצוינת שבקיאה מאוד בענייני כלכלה לצד רגישות חברתית גבוהה ואני בטוח שהיא תוביל את חדשות 2 להישגים".

ירון דקל, מפקד גלי צה"ל: "אני משוכנע שיונה לייבזון תתרום רבות למערכת חדשות ערוץ 2, כפי שעשתה במשך שמונה שנים בגלי צה"ל בשלל תפקידים עיתונאים שמילאה בתחנה. אני מבקש לאחל ליונה הצלחה רבה בתפקידה החדש, ואני בטוח כי דרכינו המקצועיות עוד יצטלבו גם בעתיד. עזיבתה של יונה לכלי תקשורת מוביל בישראל היא הוכחה נוספת לאיכותם של אנשי גל"צ, אשר עושים חיל גם מחוץ לתחנה בתפקידים עיתונאים שונים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully