וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

3 שנים אחרי ההשקה: כלכליסט מוותר על חומת התשלום באייפד

6.9.2015 / 13:08

גולשים הופתעו בשבוע האחרון לגלות שעיתון "כלכליסט" ויתר על אפליקציית האייפד, בעקבות היעדר נכונות מצד גולשים לשלם עבור התוכן. הגולשים נדרשו לשלם אחרי כ-30 כניסות סכום של כמה שקלים בודדים, ובכל זאת, ההיענות הייתה נמוכה במיוחד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עקב דרישות הקהל? "כלכליסט" אינו זמין באייפד/מערכת וואלה!, צילום מסך

גולשים שניסו להגיע אל "כלכליסט" באמצעות אפליקציית האייפד הופתעו לגלות שהאפליקציה הוסרה ושהם מוזמנים להיכנס אל האתר או לצרוך את התכנים באמצעות אפליקציית הסמרטפון.

מבדיקת וואלה ברנז'ה עולה כי האפליקציה שניסתה לתרגם את הכניסות לכסף לא ממש הצליחה במשימה: תחילה היא הציעה שתי מהדורות ביום: בוקר וערב, לאחר מכן עברה למהדורה אחת ובשלושת החודשים האחרונים התכווצה למוסף בלבד. הגולשים נדרשו לשלם אחרי כ-30 כניסות סכום של כמה שקלים בודדים. בכל זאת, ההיענות הייתה נמוכה במיוחד.

גורמים בעיתון הכלכלי מבית "ידיעות אחרונות", הסבירו לוואלה ברנז'ה כי "הוחלט לוותר על אפליקציית האייפד כי הקוראים מעדיפים את אפליקציית המובייל החינמית".

אפליקציית המובייל של כלכליסט הושקה לפני יותר משנה, ולדברי גורמים בעיתון היא הכפילה את כמות המשתמשים, העמודים הנצפים וזמן השהייה. "הקהל השתמש הרבה יותר במהדורה הדיגיטלית מאשר באפליקציה הייעודית, עשינו בדיקה בקבוצות מיקוד והייתה העדפה ברורה".

טרם התקבלה תגובת "כלכליסט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully