וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפלייליסט החדש של אלדד קובלנץ

7.9.2015 / 14:35

כשברקע הקמת תאגיד השידור הציבורי החדש, שיכלול גם את הטלוויזיה החינוכית, מסתערים בערוץ על הפקות הפודקאסטים - מעין תוכניות רדיו מקוונות, שיכללו את שירי החינוכית לדורותיהם, תסכיתים ותוכניות אירוח

אלדד קובלנץ. איה אפרים, מערכת וואלה! NEWS
29 חברות ניגשו למכרז. אלדד קובלנץ/מערכת וואלה! NEWS, איה אפרים

במקביל להקמת תאגיד השידור הציבורי החדש, הכולל גם את הטלוויזיה החינוכית, הוחלט להרחיב את פעילות הדיגיטל ובקרוב תחל בהפקת פודקאסטים – מעין תוכניות רדיו מקוונות. הכוונה היא להשיק את המיזם החדש כבר בתחילת 2016.

29 חברות נגשו למרכז להפקות פודקאסטים. ההפקות יתמקדו ביצירה הישראלית המוזיקלית, תרבות, העשרה, מורשת, היסטוריה, אמנות וילדים. כמה מהרעיונות שנבחנים כוללים תוכנית ובה כל השירים מהטלוויזיה החינוכית וכן תוכנית אירוח – בסגנון המשודר כיום בחינוכית. כמו כן, יכללו הפודקאסטים תסכיתים לסיפורים לילדים ולמבוגרים.

בשנתיים האחרונות ניתן דגש לפעילות הדיגיטל בטלוויזיה החינוכית, הכוללת הקמת עמוד יוטיוב שעבר 100 מיליון צפיות, הושקה אפליקציית שירי ילדים מיוחדת והוקם עמוד פייסבוק פעיל שמגיע ליותר לכ-61 אלף חברים. במקביל, ממשיכה החינוכית במהלך הדיגיטציה, שנועד לשמר חומרי ארכיון מהשנים הראשונות של הערוץ.

מנכ"ל החינוכית, אלדד קובלנץ, הסביר: "הפודקאסטים הם שלב חשוב נוסף בהתפתחות הדיגיטלית של החינוכית, שכבר ממזמן אינה רק בבחינת ערוץ טלוויזיה. הפודקאסטים מצטרפים לפעילותנו ביוטיוב, בפייסבוק, באינסטגרם ולתהליך דיגיטציה רחב היקף שאנו מנהלים בשנה האחרונה. השידור הציבורי מחויב לאפשר ליוצרים ישראליים לזמר את שירתם בכל הפלטפורמות העכשוויות והעתידיות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully