וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוכרים את ה-20 באוגוסט?

8.9.2015 / 18:02

לפני כחודש הכריז חגיגית משרד התקשורת על הקמת ועדה בין משרדית לבחינת שוק התקשורת. אלא שבפועל טרם התכנסה הוועדה ומבדיקת וואלה ברנז'ה עולה כי המועד המדויק ביותר להקמתה הוא: "אחרי החגים". משרד התקשורת: פעלנו לצירוף נציג מטעם הממונה על ההגבלים העסקיים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בין תשתית לתוכן. שלמה פילבר/מערכת וואלה!, צילום מסך

הוועדה הבין משרדית לבדיקת ויישום הרפורמות בשוק התקשורת שתאריך היעד להקמתה נקבע לסוף החודש שעבר תתכנס רק לאחר החגים. במשרד התקשורת סירבו להשיב לשאלת וואלה ברנז'ה מדוע נדחתה הקמת הוועדה, אך גורמים במשרד אמרו כי זו תוקם בקרוב וכי תהיה בעלת לוח זמנים ברור.

על פי לוחות הזמנים שנקבעו הוועדה הייתה אמורה להתכנס ב-20 באוגוסט, ולהגיש את המלצותיה לראש הממשלה ושר התקשורת בנימין נתניהו ולשר האוצר משה כחלון עד ה-31 בדצמבר 2015. ההמלצות יכללו את תיקוני חקיקה לצורך אישור הכנסת עד ה-1 בפברואר 2016.

הצוות יכלול נציגים ממשרדי התקשורת, האוצר והמשפטים, מועצת הכבלים והלוויין והרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו. במסגרת עבודתו ייבחן הצוות את הרפורמות בתחום התקשורת, בהן פיצול זכייניות ערוץ 2 – קשת ורשת, איחוד הרגולטורים מועצת הכבלים והלווין והרשות השנייה לטלוויזיה, מתן אישור לקמת חברות החדשות בחברות הכבלים והלווין HOT ו-yes והקלה במחויבויות התוכן לשחקנים הקיימים.

במשרד התקשורת הסבירו כי בשל מורכבות הנושאים המתינו לצירופם של נציגים נוספים לוועדה, בהם נציגי הממונה על ההגבלים העסקיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully