וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הארץ מציג: עדות מקומית

9.9.2015 / 13:22

כיצד הפך עד הראייה יונתן פולק לעובד עיתון "הארץ"? האם זה קשור לתלונות שהעבירו פעילי ימין למועצת העיתונות? ומה עשו עם התלונות במועצה? וואלה ברנז'ה עם הפרטים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הגרסה המעודכנת: יונתן פולק עובד העיתון/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הגרסה הראשונה. בסך הכל עד ראייה/מערכת וואלה!, צילום מסך

עשרת ימי תשובה? במהלך עשרת הימים האחרונים הוזכר פעמיים עד הראייה יונתן פולק בעיתון "הארץ". אלא שבפעם השנייה צוין שעד הראייה הוא עובד העיתון. פעילי ימין מיהרו לקחת קרדיט על הגילוי הנאות, אלא שבדיקת וואלה ברנז'ה מגלה שהחגיגות היו כנראה מוקדמות מדי.

ב-31 באוגוסט, במאמר המערכת של עיתון "הארץ" שהתייחס לתקרית המתועדת בכפר הפלסטיני נבי סאלח, צוין: "צה"ל טוען שהילד ידה אבנים, אבל אחד מעדי הראייה, יונתן פולק, מכחיש את טענת צה"ל".

פולק הוא פעיל שמאל ותיק, שאף נשלח לכלא לפני ארבע שנים, לשלושה חודשי מאסר, בעקבות הפגנה נגד מבצע "עופרת יצוקה".פולק הוא גם עובד עיתון הארץ בתחום העיצוב הגרפי במחלקת הדיגיטל.

בעקבות הדברים שהובאו בשמו במאמר המערכת, פנו שני פעילי הימין אמיר לוי ושי גליק בתלונה למועצת העיתונות, ובידיעה שפורסמה אתמול (שלישי) בנושא התקרית בכפר נבי סאלח, שוב הוזכר עד הראייה יונתן פולק והפעם תוך ציון העובדה שמדובר בעובד העיתון.

ואולם, פעילי הימין שחגגו ניצחון קטן על העיתון בעקבות השינוי, עשו זאת כנראה מוקדם מדי ומהר מדי. בדיקת וואלה ברנז'ה מעלה כי מועצת העיתונות לא פנתה להארץ בנושא ובעיתון עצמו לא התקבלה החלטה גורפת בנושא.

מעיתון הארץ לא התקבלה תגובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully