וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשות השנייה: "הישרדות" ו"אמזונס" לא ישודרו במקביל

9.9.2015 / 14:16

יו"ר הרשות השנייה, אוה מדז'יבוז', פנתה לרשת וקשת וביקשה למנוע שידור של 4 ימי ריאליטי מאותו ז'אנר מדי שבוע בערוץ 2. הזכייניות נעתרו לבקשה: "הישרדות" תעלה ו"אמזונס" תידחה

אוה מדז'יבוז'. יח"צ, הרשות השנייה, ענבל מרמרי
קודם "הישרדות" אחר כך "אמזונס". אוה מדזי'בוז'/ענבל מרמרי, יח"צ, הרשות השנייה

"הישרדות" ו"אמזונס" לא ישודרו במקביל על המסך של ערוץ 2, זאת בעקבות התערבות יו"ר מועצת הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו, אוה מדז'יבוז', שביקשה למנוע שידור של 4 ימי ריאליטי מאותו ז'אנר מדי שבוע.

מדז'יבוז', פנתה לאחרונה לזכייניות ערוץ 2, קשת ורשת, בבקשה מיוחדת על מנת למנוע את השידור המקביל של שתי תכניות הדגל של הזכייניות, "אמזונס" של קשת ו"הישרדות" של רשת. הסיבה: מדז'יבוז' ביקשה למנוע מצב שבו 4 ערבים בשבוע משודרות בערוץ 2 תכניות ריאליטי באותו הז'אנר.

מהרשות השנייה נמסר כי לאחר דיונים עם יו"ר הרשות ודיונים פנימיים, נעתרו הזכייניות לבקשה. בהתאם להסכמות אליהם הגיעו, רשת תעלה עם "הישרדות" בשבועות הקרובים ואילו קשת תחליף את מועדי השיבוץ ותשדר את התכנית "בית ספר למוסיקה" כעת ואת "אמזונס" במהלך שנת 2016. בנוסף, במסגרת ההסכמות תקבל הזכיינית קשת באופן חד פעמי יום שידור נוסף, משום שבאופן חד פעמי, בעת החלפת ימי השידור באוקטובר הקרוב, אמורה הייתה רשת לשדר במשך שבוע ברציפות.

יו"ר הרשות השנייה, אוה מדז'יבוז', מסרה: "מהלך זה מבטא את אחריותנו כלפי ציבור הצופים בישראל לשידורי טלוויזיה מגוונים, במנעד רחב של ז'אנרים. זהו תהליך שהחל עם אישור לוחות השידורים ואני שמחה שבזכות שיתוף הפעולה והידברות עם זכייניות ערוץ 2, הבטחנו המשך מצב זה גם בעתיד. אני מברכת את הזכייניות על ההחלטה המושכלת ועל גילוי האחריות כלפי ציבור הצופים".

מקשת נמסר: "כאשר המציאות המורכבת של ערוץ 2, פוגשת את המציאות הכלכלית של הטלוויזיה המסחרית, נדרשות החלטות גדולות על תכניות גדולות. בעקבות פנייתה של יו"ר הרשות השנייה, בחנו שוב את האפשרויות העומדות בפנינו- את החלופות התכניות והכלכליות. בתום הבחינה החלטנו להיעתר לבקשת הרשות, להחליף בין מועדי השיבוץ כך שאחרי החגים ישודר 'בית ספר למוזיקה' ו'האמזונס' בשנת 2016".

מרשת נמסר בתגובה: "אנו מעריכים את האחריות הציבורית ואת היוזמה של יו"ר מועצת הרשות השנייה אווה מדז'יבוז', אשר מיוזמתה פנתה לרשת וקשת בבקשה למנוע שידור של 'הישרדות' במקביל לשידור של תוכנית מז'אנר דומה בקשת. רשת תעלה כמתוכנן עם 'הישרדות' במהלך השבועות הקרובים. אנו נרגשים מהשקת 'הישרדות' ברשת ובטוחים שהתוכנית תסב הנאה רבה לצופים שממתינים לה כבר 3 שנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully