וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רעידת אדמה בבית של פיסטוק

17.9.2015 / 15:09

לקראת יום כיפור הועלו בדף הפייסבוק של החינוכית ממים של דמויות מהמסך שמבקשות סליחה, בהן דן מרגלית מנחה "ערב חדש" שמבקש סליחה על אראל סג"ל, מנחה נוסף בתוכנית. את סג"ל הבדיחה לא ממש הצחיקה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"לא מתנצל על דעותיי". המם שהוסר/מערכת וואלה!, צילום מסך

דף הפייסבוק הפופולארי של הטלוויזיה החינוכית גרם לפיצוץ בתוך הבית. היום (חמישי) פורסם בדף של החינוכית פוסט משעשע לפני יום כיפור, שבו דמויות המוכרות מהמסך מבקשות סליחה, בהן דן מרגלית מנחה ערב חדש מבקש סליחה על אראל סג"ל, העיתונאי שמנחה גם הוא את ערב חדש. זמן קצר אחר כך נערך הפוסט והמם שפגע בסג"ל הוסר.

בתוך זמן קצר הגיע הדף של החינוכית שאותו מפעילות עובדות החינוכית מאיה זיו וסתיו זיו לכמעט 62,000 עוקבים. הבוקר פרסמו השתיים ממים לקראת יום כיפור, בהם מרקו שמבקש סליחה על הסחטנות הרגשית, רגע מ"רגע ודודלי" שמתנצל על המבוכה המגדרית וגם מנחה "ערב חדש" הוותיק, דן מרגלית, התנצל: "סליחה על אראל סג"ל", כך נכתב מתחת לתמונתו של מרגלית.

את סג"ל זה לא הצחיק. לוואלה ברנז'ה נודע כי סג"ל, כתב "מקור ראשון", שמשמש כמגיש בערוץ מורשת לצד הגשת "ערב חדש" בשלוש השנים האחרונות, התרעם על הפרסום שרמז על דעותיו הימניות שאותן אינו מסתיר ולא פעם נתפסות כחריג בשל כך מבין תמהיל המגישים. סג"ל פנה בזעם לעורכו בחינוכית והפוסט נערך מחדש, הפעם ללא התנצלותו של דן מרגלית.

סג"ל מסר בתגובה: "אני לא מתבייש בדעות שלי ומעולם לא התביישתי בהן. לאחר שהוסרה התמונה התנצלו בפני וקיבלתי את ההתנצלות".

מהטלוויזיה החינוכית נמסר בתגובה: "הפוסט נכתב ברוח ההומור העצמי המאפיין את תכני עמוד הפייסבוק שלנו, ומתוך אהבה גדולה לכל הדמויות, מנחי ותוכניות החינוכית. רגע לפני יום כיפור, דף הפייסבוק של החינוכית רוצה לבקש סליחה ומחילה מכל מי שעלול היה להיפגע מחוש ההומור שלו ומאחל לכל עוקביו היקרים גמר חטיבה טובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully