וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפקדי גלי צה"ל: להעניק פרס מפעל חיים לאהוד גרף

20.9.2015 / 17:50

11 מפקדי גלי צה"ל, בהם המפקד הנוכחי, פנו לאגודת העיתונאים בבקשה להעניק פרס מפעל חיים בכנס העיתונות לגרף ששימש בתחנה הצבאית כקריין, עורך וראש מחלקה במשך 50 שנה

אהוד גרף. שי אוקנין
קריינות לפרסומות ואקדמיה. אהוד גרף/שי אוקנין

מפקדי גלי צה"ל לדורתיהם פנו לאגודת העיתונאים בתל אביב, בבקשה להעניק לאיש גלי צה"ל לשעבר, אהוד גרף, את פרס מפעל חיים בכנס אילת לעיתונות.

את הפנייה יזם מפקד גלי צה"ל לשעבר אבי בניהו, וחתומים עליה 11 מפקדי התחנה, בהם יצחק לבני, צביקה שפירא, רון בן ישי, נחמן שי, משה שלונסקי, יצחק טוניק והמפקד הנוכחי ירון דקל.

"אהוד גרף, איש גלי צה"ל אשר פרש השנה לגמלאות, הוא דמות רדיופונית אשר הפכה לשם נרדף לתחנה בארבעת העשורים האחרונים", הסבירו המפקדים לשעבר בפניתם,
"גרף, מוכר בציבור בעיקר מנוכחותו על המיקרופון בקריינות חדשות, מהפינה '60 שניות', ממשדרים ומתוכניות רבים. אולם עיקר תרומתו לתחנת השידור הציבורית נתמקדה בשמירה ובטיפוח תכניות דוקומנטריות ואיכותיות שהוו את ליבו הפועם של השידור הציבורי".

בנוסף צוין בפנייה כי גרף גרף היה מופקד לא רק על תוכניות בולטות, כמו "האוניברסיטה המשודרת", "שעה היסטורית", "שיחות עם מאזינים" אלא גם על משדרים מיוחדים לרגל ימי הזיכרון השנתיים לשואה ולגבורה, לחללי צה"ל, ליום הכיפורים ועוד.

גרף היה איש גלי צה"ל במשך חמישה עשורים, ועשה שורה של תפקידים: כתב, מפיק, עורך, מנחה, שדר, קריין, מדריך ומנהל מחלקה - תפקיד אותו ביצע במשך 25 שנים. הוא זכה 7 פעמים בפרס מפקד גל"צ ובשנת 91' צוינה לשבח עבודתו התיעודית במסגרת פרס ישראל והתפוצות מטעם הסוכנות היהודית ואגודת העיתונאים בירושלים.

בנוסף, בשנת 2000 הוא זכה בפרס בני ברית לעיתונות ולפני חמש שנים קיבל כאזרח עובד צה"ל את את אות מצטיין הרמטכ"ל.

גם לאחר פרישתו ממשיך גרף להגיש בגלי צה"ל מהדורות חדשות, ובונסף מקריין פרסומות לרדיו, לטלוויזיה ולאינטרנט, אך בעיקר מתמקד בלימודים אקדמיים כדוקטורנט לתקשורת באוניברסיטת בר אילן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully