וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי טביב נגד חדשות 10: פורסמו שיחות שהוקלטו ללא ידיעתי

21.9.2015 / 11:45

הבעלים של בית"ר ירושלים פנה באמצעות עורך דינו לחדשות 10 בדרישה לפרסום הבהרה והתנצלות, לאחר שהכתב דורון הרמן פרסם הקלטות של שיחות לא לציטוט ולא לפרסום. טביב טוען: הרמן הפר חסיון עיתונאי רק מפני שהענקתי ראיון בלעדי למתחרה גיא פלג מחדשות 2

בעלי בית"ר ירושלים, אלי טביב. קובי אליהו
"פגיעה בפרטיות". אלי טביב/קובי אליהו

אלי טביב, הבעלים של מועדון הכדורגל בית"ר ירושלים, דורש הבהרה והתנצלות מחדשות 10, בטענה שפורסמו דברים שאמר בשיחות שלא לציטוט ולא לפרסום, לאחר שהוקלט ללא ידיעתו על ידי הכתב לענייני משטרה דורון הרמן.

לפני כחודש פרסם הרמן את ההקלטות מתוך שיחות שערך עם טביב. באותן השיחות התייחס טביב בין היתר להתפרעות אוהדי בית"ר בבלגיה וכינה אותם: "חארות, חיות, דפוקים, חולים בראש". הכתבה של הרמן שודרה במהדורת חדשות 10, יממה לפני ששודר הראיון הבלעדי שהעניק טביב לכתב גיא פלג ושודר ב"אולפן שישי".

במכתב שנשלח למנכ"ל חדשות 10 גולן יוכפז ולכתב דורון הרמן, טוען טביב, באמצעות עורך דינו אלעד איזנברג, כי השיחות הוקלטו במשך מספר חודשים ללא ידיעתו. עורך הדין מוסיף כי לאחר שנודע על הראיון שהעניק טביב לערוץ המתחרה, החליט ערוץ 10 להפר את "ההסכמה היסודית שבסיס השיחות האמורות, כמו גם את כללי האתיקה העיתונאית", כפי שמצוין במכתב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"הפר את החיסיון". דורון הרמן/מערכת וואלה!, צילום מסך

בהמשך מכתבו מתייחס עו"ד איזנברג לתוכן השיחה שפורסמה דקות לאחר שטביב נורה וכן לדברים שאמר בנוגע לחשודים בניסיון החיסול. גם על היעד המודיעיני שוחח טביב עם הרמן. לטענת עורך הדין אילו טביב היה מודע לכך שהשיחות עתידות להתפרסם, היה נמנע מלדבר על הדברים, שהוצגו על ידי הרמן כ"הפעם הראשונה שהוא מדבר על היעד המודיעיני, במשטרה הוא לא הרחיב בנושא".

"פרסום השיחות כאמור הפר את חיסון המקור העיתונאי", מסכם עו"ד איזנברג, "שכן הוא מעולם לא נתן הסכמה לפרסום הדברים".

בחדשות 10 בחרו שלא להגיב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully