וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מני גירא-שורץ מונה לעורך ראשי של "בחדרי חרדים"

24.9.2015 / 11:46

איש התקשורת מני גירא-שורץ מונה לעורך של האתר החרדי "בחדרי חרדים", וישמש בתפקיד תחת הבעלים והמו"ל איש העסקים מאיר גל, זאת במקביל לפעילותו ברדיו "קול חי"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

איש התקשורת מני גירא-שורץ מונה לעורך ראשי של האתר "בחדרי חרדים", וישמש בתפקיד תחת הבעלים והמו"ל איש העסקים מאיר גל, זאת במקביל לפעילותו ברדיו "קול חי". מי שנחשב למועמד בולט לתפקיד היה גם שדרן הרדיו אבי מימרן אולם על פי גורם המעורה בפרטים ב"קול חי" עשו כל מאמץ להשאירו בתפקיד.

גירא-שורץ נחשב למי שעומד מאחורי קווי המידע והחדשות הטלפוניים "הקול החרדי" והקמת אתר "חרדים" ועריכתו. ברדיו "קול חי" הוא משמש כפרשן ומגיש תוכניות אקטואליה.

מאיר גל מו"ל ובעלים: "גאה ושמח על הצטרפותו של מני ידידי, לניהול הצוות המעולה של העורכים והכתבים באתר החרדי היחיד. מני הוא אחד המובילים המקצועיים והישרים בקרב אנשי המדיה החרדיים, אני בטוח שיחד נפרוץ קדימה בתוכן, חדשנות וחדשות, מבלי לפגוע בעקרונות החשובים לנו כציבור חרדי. מאחל לו לנו ברכת הצלחה".

גירא-שורץ: "שמח להצטרף לאתר שהמציא את עולם התוכן החרדי ברשת ונותר הבית החרדי האולטימטיבי לציבור החרדי המשתמש באינטרנט. יחד עם הצוות המעולה, של האתר, אפעל לפתח את עולם החדשות החרדי, במקצועיות ובאמינות והכל כבית יוצר חרדי אמיתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully