וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כתב בחדרי חרדים קיבל הצעה: כסף תמורת גניזת ראיון

29.9.2015 / 14:50

בערב חג סוכות פורסם בחדרי חרדים ראיון עם הרב שלמה עמאר. לטענת הכתב טרם פרסום הראיון קיבל פנייה ממתנגדי הרב שהציעו תשלום כדי שיגנוז את הראיון. עורך האתר: "אנו מציעים למי שמתכוון בעתיד להציע כסף תמורת שינוי כתבות לחסוך את זמנו ואת כספו"

הרב הראשי לירושלים שלמה עמאר חושף שהרב המנוח עובדיה יוסף מחל לו.
המתנגדים הפעילו לחצים. הרב שלמה עמאר בראיון המדובר

ביום ראשון, ערב חג סוכות, פורסם באתר החרדי בחדרי חרדים ראיון עם הרב שלמה עמאר, המכהן כרב הראשי של ירושלים. בבוקר פרסום הראיון, ציין בדף הפייסבוק שלו כתב האתר שראיין את הרב: "אז כן, יש כבר מי שמוכן לשלם הרבה כסף כדי לגנוז או לצנזר את ראיון החג הבלעדי שהעניק הראשל"צ הרב עמאר לבחדרי חרדים. לא יקרה".

הרב עמאר, ששימש בעבר הרב הראשי, התייחס בראיון שבו שבר שתיקה ארוכה, למחלוקת עם ראשי ש"ס, בהם יו"ר התנועה אריה דרעי ועם בנו של המר"ן, הרב יצחק יוסף, המכהן כרב הראשי הספרדי. כמו כן, דיבר הרב על הרצח במצעד הגאווה בירושלים ועל המרוץ לרבנות הראשית.

טרם פרסום הראיון, קיבל שיף הצעה לגנוז את הראיון תמורת כמה אלפי שקלים. שיף סירב להצעה ולאחר מכן עדכן את עורך האתר, אבי גרינצייג. "עם כסף אי אפשר לשנות את הדעות שלנו לכאן או לכאן", אומר גרינצייג לוואלה ברנז'ה, "גם אני לא פעם בעבר קיבלתי הצעות ישירות ומרומזות לשלום עבור שינוי כתבות ואת כולן דחיתי על הסף".

גרינצייג סיפר כי הופעלו עליו לחצים רבים על מנת שלא יפרסם הראיון עם הרב עמאר ומסר: "אנחנו בחדרי חרדים נמשיך בעבודה העיתונאית, ומי שמתכוון בעתיד להציע תשלום אנחנו מציעים לו לחסוך את זמנו ואת כוחו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully