וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחפשים את הדבר הקטן הבא

דוד ורטהיים, קאן

8.10.2015 / 11:25

כמעט כולם מחפשים את הדבר הגדול הבא בטלוויזיה, אלא שלפי נציגת BBC בפסטיבל מיפ ככל שהעולם הופך גלובלי יותר הסיפורים הטלוויזיוניים הופכים אישיים ואינטימיים יותר

מיפ. דוד ורטהיים, מערכת וואלה!
לא מודאגים מנטפליקס ואמזון. פסטיבל מיפ/מערכת וואלה!, דוד ורטהיים

אחת האמירות המפתיעות שסיפק פסטיבל מיפ הייתה של נטלי המפריס, מפיקה בכירה ברשת BBC, שהסבירה כי הבשורה הטלוויזיונית אינה נעוצה ב"דבר הגדול הבא". לפי המפריס כאשר העולם הופך גדול וגלובלי יותר הטלוויזיה הופכת אישית יותר: "אנחנו חושבים על איך אנחנו מספרים סיפורים ברמה יותר ויותר אישית, יותר אינטימית".

המפריס התייחסה בדבריה גם להשפעה של סדרות הדרמה מבתי ההפקה של נטפליקס ואמזון, על תוכניות התעודה של ה-BBC, והסבירה: "דרמה היא השוק הכי גדול מבחינת רווחים, זו עובדה, אבל יש עוד דברים מסביב. העונה הראשונה של 'בית הקלפים' הייתה בת 22 שעות בעלות של 100 מיליון דולר. באותו הסכום אנחנו יוצרים בין 80 ל-100 שעות של טלוויזיה שמגיעות לשלושת רבעי מהאוכלוסייה באנגליה".

בהמשך אמרה המפריס כי כיום זהו "עידן הזהב" של הטלוויזיה וכי התוכן שמבוסס על עובדות הוא מאוד חזק ועוצמתי, שכן הוא מבוסס על נושאים הנוגעים לחיי הצופים ומעניק להם מידע וערך מוסף. "אנחנו תמיד מנסים להראות לאנשים דברים חדשים, שלא ראו ופגשו".

  • עוד באותו נושא:
  • מיפ
  • bbc

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully