וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערוץ 20 למועצת הכבלים והלווין: מפסידים כסף בעקבות עידן פלוס

11.10.2015 / 14:50

לוואלה ברנז'ה נודע כי בעלי הערוץ נפגשו היום עם יו"ר מועצת הכבלים והלווין בבקשה לאפשר לערוץ לשלב תכנים מעורבים - שאינם בהכרח עונים להגדרה "מורשת". בנוסף, טוענים בערוץ כי אי שילובו בעידן פלוס מסב לו נזקים כלכליים

מוטי שקלאר. נמרוד סונדרס
מחכים לחדשות ולעידן פלוס. מוטי שקלאר/נמרוד סונדרס

תוכנית גמר הריאליטי הראשון של ערוץ 20 "הפייטן", הסתיימה עם נתון של 2.1% צפייה, שהם 53,000 צופים. אולם בערוץ לא לגמרי מברכים על הנתון ולראשיו ברור שאם ישודרו במסגרת עידן פלוס ויקבלו הקלות בתוכן, יוכלו להגיע לקהלים רחבים יותר ולהפסיד הרבה פחות כסף.

לוואלה ברנז'ה נודע כי היום (ראשון), נפגשו בעלי הערוץ מוטי שקלאר והמנכ"ל אבי בר עם יו"ר מועצת הכבלים והלווין ד"ר יפעת בן-חי שגב והגורמים המקצועיים במועצה, בבקשה לאפשר לערוץ לשלב תכנים מעורבים שאינם עונים רק על ההגדרה ככאלו עם זיקה למורשת יהודית. בנוסף, טוענים ראשי הערוץ כי אי שילובו בעידן פלוס - פוגע בו כלכלית וגורמים לו להפסדים. הסיבה: מרבית מקהל היעד של הערוץ הם צופים באמצעות עידן פלוס ובהתאם לכך נבנתה התוכנית העסקית של ערוץ 20 והצפי בנוגע להכנסות מפרסום.

בתוך כך, פועלים בערוץ מול מועצת הכבלים ולהלווין והרשות השנייה, בבקשה להחיל את חוק הפצת השידורים שנחקק לפני כשלוש שנים, ובמסגרתו הוחלט לשלב ערוצים ייעודיים בשידורי עידן פלוס, בהם ערוץ 20.

בערוץ פועלים בימים אלו להרחבת ולחידוש לוח השידורים, הכולל את התוכנית הכלכלית היומית החדשה של שרון גל. כמו כן צפויות לעלות תוכניות בהגשתם של מנחה "הישרדות" גיא זוארץ, אודטה שוורץ, אברי גלעד וג'קי לוי ובנוסף, מיני סדרה דוקומנטרית של ליאור דיין. הסדרה "חוצה גבולות" צפויה לעלות ב-18 באוקטובר, ובה חומרים שתיעד דיין בצפון עירק ובצפון קוריאה.

אלא שבינתיים, בהיעדר אישור לשילוב תכנים מעורבים, בפרט תוכניות חדשות ואקטואליה, סופג הערוץ קנסות כבדים. רק בחודש האחרון נאלץ הערוץ לשלם קנס של 200 אלף שקלים בגין שתי הפרות בעקבות שילוב תכנים אקטאליים, בניגוד לתנאי הרישיון.

בערוץ 20 ובמועצת הכבלים והלווין סירבו להגיב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully