וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"גם אם התקשורת שמאלנית חשוב שתהיה חופשית"

12.10.2015 / 16:03

לאחר שבעקבות ראיון שערכו עמו קיבלו אורלי וגיא איומים על חייהם והופצה תמונה שלהם כמגישי אל ג'זירה, קרא ח"כ מגל להוריד את הלהבות: "אני קורא לכולם להירגע. היה ראיון טוב"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
השניים כמגישים באל ג'זירה. תמונה שהופצה ברשת/מערכת וואלה!, צילום מסך

ח"כ ינון מגל צייץ היום בחשבון הטוויטר שלו קיראה לחדול מהאיומים המופנים כלפי מגישי תוכנית הבוקר של ערוץ 10, אורלי וילנאי וגיא מרוז בעקבות הראיון שנערך עמו.

אתמול (ראשון) התארח מגל בתוכנית הבוקר, בעקבות גל הטרור והאירועים האחרונים. במהלך הראיון החלו מגל ומרוז להתווכח ובשלב מסוים שאל מרוז האם מגל מציע לחסל את העם הפלסטיני כשם שיצחק רבין חוסל.

בעקבות הדברים קיבלו וילנאי ומרוז איומים על חייהם ועל חיי ילדיהם, כך סיפר בראיון שהעניק מרוז ל"הצינור". בנוסף, הופצה תמונה ברשת שבה נראים השניים כמגישים ברשת אל ג'זירה. בתגובה פורסמה בדף הפייסבוק של התוכנית התייחסות של אורלי וגיא שכתבו: "הצטרפנו בעל כורחנו לקבוצה הולכת וגדלה של אנשים - חלקם בחיים חלקם כבר לא - שעשתה דבר או שניים למען המדינה, אבל יש אנשים שמשעמם להם מדי או ממורמר להם מדי והם מממשיכים בהסתה המיותרת והדוחה הזו. אנחנו נמשיך לקרוא לשלום בעיקר בינינו כאן בארץ אבל לא רק".

גם ח"כ מגל התייחס לאירועים וצייץ: "בעקבות האיומים על חיי אורלי וגיא וילדיהם: אני קורא לכולם להירגע. היה ראיון טוב. נתנו לי במה הוגנת. גם אם התקשורת שמאלנית חשוב שתהיה חופשית".

הציוץ של מגל:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully