וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרון שפורר עוזבת את דה מרקר ומצטרפת לחדשות 10

13.10.2015 / 12:57

העיתונאית שרון שפורר עוזבת את דה מרקר ומצטרפת לחדשות 10 - כך נודע לוואלה ברנז'ה. שפורר תצטרף למערכת "המקור" של רביב דרוקר, ותשדר גם תחקירים מיוחדים במהדורה המרכזית עם תמר איש-שלום

**. אסור להשתמש
היוש בית הוורד. שפורר/אסור להשתמש

העיתונאית שרון שפורר מצטרפת לחדשות 10 - כך נודע לוואלה ברנז'ה. שפורר תצטרף למערכת תכנית התחקירים "המקור" עם רביב דרוקר, ותשדר גם תחקירים מיוחדים במהדורה המרכזית עם תמר איש-שלום. שפורר, 38, משמשת בשנים האחרונות ככתבת כלכלית בכירה בעיתון TheMarker. בעשור האחרון סיקרה את תחומי שוק ההון, הבנקים והמסים, ושימשה גם כתבת תחקירים בעיתון "הארץ".

בין כתבותיה הבולטות בשנים האחרונות: תחקיר אודות עסקיו הפרטיים של אלון חסן בנמל אשדוד, סדרת כתבות על סוחר הנשים הגדול בישראל שהפך לאיל נדל"ן בחסות המשטרה ופרקליטות המדינה, חשיפת שיטות העבודה של איש יחסי הציבור רני רהב אל מול העיתונות, חשיפת ההסכם של שמעון פרס עם בנק הפועלים במסגרתו היה אמור לקבל 30 אלף דולר מידי חודש – הסכם שבוטל בעקבות החשיפה, קשרי הטייקונים ובהם נוחי דנקנר ואילן בן-דב עם רבנים ובראשם הרב יאשיהו פינטו, וסדרת כתבות אודות התנהלות הבעייתית של בכירי בנק הפועלים ומנכ"ל הבנק ציון קינן.

בשנה שעברה זכתה שפורר באות אביר איכות השלטון בתחום התקשורת מטעם "התנועה למען איכות השלטון".

גולן יוכפז, מנכ"ל חדשות 10 אישר את הפרטים ומסר לוואלה ברנז'ה: "אני שמח מאוד על הצטרפותה של שרון שפורר לחדשות 10 ולתוכנית התחקירים המקור. שפורר היא מהעיתונאיות החוקרות הטובות והאמיצות בישראל, וחברת החדשות של ערוץ 10 ומערכת המקור הן המקום המתאים ביותר לעיתונאים מסוגה".

רביב דרוקר: "שפורר היא עיתונאית שלא רואה בעיניים ולא סופרת אף אחד ממטר. הדרך היחידה לשכנע אותה (אולי) לא לעשות עליך תחקיר, היא להעסיק אותה. אז הלכנו על זה".

שרון שפורר: "הפרידה מ-TheMarker מאוד קשה לי אבל אני מתנחמת בכך שאני עוברת מהעיתון והאתר הטובים והערכיים בישראל לחברת החדשות ולתוכנית התחקירים הטובות והערכיות בישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully