וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפילו החמסה לא עזרה

14.10.2015 / 12:01

בידיעות אחרונות קצת מתקשים לעמוד בדרישות המצב והבוקר התבשרו מנויים בבירה כי העיתון לא יגיע לפתח ביתם. חלקם זועמים ובידיעות מסבירים לוואלה ברנז'ה: "בגלל מחסומי משטרה וצבא חל עיכוב בחלוקה של קומץ מהמנויים"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עקב המצב הביטחוני. הודעה למנוי העיתון שהתקבלה הבוקר/מערכת וואלה!, צילום מסך
"כמנויים על 'העיתון של המדינה' הצטערנו לשמוע כי ירושלים היא כבר לא חלק ממדינת ישראל, ויתרה מכך 'חזרנו לימי ירושלים הנצורה'. הגיע הזמן שתתעשתו ותבינו דווקא במצבים מעין אלה, לא לתת פרס לטרור"

"מנוי יקר, עקב המצב הביטחוני לא חולק העיתון באזורכם. חשבונכם יזוכה בהתאם", את הודעת הטקסט הזו שנשלחה ממחלקת המנויים של "ידיעות אחרונות", קיבל הבוקר תושב ירושלים המנוי על העיתון, שנמצא ברחוב דרך חברון, צמוד למתחם התחנה.

התושב אינו המנוי היחיד שגילה הבוקר כי בידיעות אחרונות - העיתון שרק לפני יומיים הציע לקוראים לצבוע חמסה בעקבות המצב הביטחוני - מעדיפים שלא להסתכן ולהיכנס לכל השכונות בירושלים, המתמודדת עם גל הטרור.

ההודעה עוררה זעם בקרב הקוראים, ואחת מהן הרחיקה לכת וכתבה בדף הפייסבוק של העיתון: "כמנויים על 'העיתון של המדינה' הצטערנו לשמוע כי ירושלים היא כבר לא חלק ממדינת ישראל, ויתרה מכך 'חזרנו לימי ירושלים הנצורה'. הגיע הזמן שתתעשתו ותבינו דווקא במצבים מעין אלה, לא לתת פרס לטרור. מצפה לקבל עוד היום את העיתון אפילו ברכב משוריין".

קורא נוסף של העיתון, אמר לוואלה ברנז'ה: "זו פשוט בושה וחרפה והפקרת תושבי ירושלים שממילא מתמודדים עם מצב ביטחוני קשה".

מבדיקת וואלה ברנז'ה עם מחלקת המנויים של עיתון, עולה כי במספר חלקים באזור ירושלים לא חולק העיתון ובאזורים אחרים העיתון הגיע למנויים רק בשעות הבוקר המאוחרות. מתברר כי גם בעיתונים נוספים חל עיכוב בחלוקה, בחלק מהמקרים בשל חששם של נהגים ומחלקים ערביים שיפגעו בעקבות האווירה המתוחה בעיר.

מידיעות אחרונות נמסר בתגובה: "בגלל מחסומי משטרה וצבא חל היום עיכוב בחלוקה של קומץ קטן מהמנויים באזור ירושלים. העניין טופל והחל ממחר לא צפויה כל בעיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully