וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטלוויזיה הלימודית חוזרת: תכני החינוכית ישולבו בבתי הספר

14.10.2015 / 13:11

שיתוף פעולה ראשון בעידן החדש של הטלוויזיה החינוכית: התוכנית "דן ומוזלי", זוכת פרס האקדמיה, תשולב במערכי השיעורים לתלמידי בתי הספר היסודיים

דן ומוזלי. שרונה גיא, מערכת וואלה! NEWS
בואו נדבר על זה. "דן ומוזלי"/מערכת וואלה! NEWS, שרונה גיא

הטלוויזיה החינוכית חוזרת לתפקידה כטלוויזיה הלימודית. המרכז לטכנולוגיה חינוכית (מטח) הודיע כי ישלב את פרקי הסדרה "דן ומוזלי" במערכי השיעורים לתלמידי בתי הספר היסודיים.

מדובר בשיתוף פעולה ראשון בעידן הנוכחי של הטלוויזיה החינוכית, שבמסגרתו תוכניות ושידורים מועברים למורים בתיווכו של משרד החינוך. סדרת הילדים "דן ומוזלי" עלתה לאתר "בין הצלצולים" של מטח, כדי שמחנכות ויועצות יוכלו להשתמש בה במסגרת מערכי שיעורים לגילאי גן חובה וכיתות א'-ב'.

סדרת הילדים, זוכת פרס האקדמיה לסדרה הקומית הטובה ביותר לילדים, בכיכובם של עידן אלתרמן, ירדן בר כוכבא וליאור כלפון, נוגעת בשאלות גבולות ודימיון. במשרד החינוך מצפים כי הצפייה בפרקי הסדרה תהווה בסיס לדיון בנושאים הללו.

שלמה זיס, מנהל צוות החינוך החברתי במטח ומנהל אתר בין הצלצולים, הסביר: "אנו מאמינים כי הסדרה 'דן ומוזלי' מהווה כלי התמודדות ומשאב תוכן מצוין לרשות המורים והגננות, כבסיס לדיון בנושאים שמעסיקים ילדים צעירים. באמצעות עיסוק בתכני הסדרה, יוכלו הילדים לבחון דרכי התמודדות שונות ולהגיע לפתרונות בנושאים שמעלה התוכנית ולאחר מכן בחייהם שלהם".

שלמה ישי, מנכ"ל הקרן לקידום מקצועי בהסתדרות המורים, הוסיף: "האתר בין הצלצולים מקנה למורים כלים משמעותיים ומתקדמים וליוזמה זו ולשיתוף הפעולה בין הגופים יש חשיבות רבה".

מנהלת חטיבת התכניות בחינוכית, דינה לניר: "מדובר בשיתוף פעולה חשוב. שילוב תכניה של החינוכית במערכת החינוך, יבטיח למידה אינטראקטיבית, אינטליגנטית ומעצימה של הילדים. 'דן ומוזלי' מפתחת את דמיונם של הילדים, מעלה סוגיות חינוכיות באופן הומוריסטי ובלתי אמצעי ומציעה חוויה משולבת של צפייה ולמידה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully