וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרס סוקולוב לתקשורת האלקטרונית יוענק לאילנה דיין וקרן נויבך

15.10.2015 / 13:16

אילנה דיין תקבל מעיריית ת"א את הפרס על "שורת תחקירים יסודיים ופורצי דרך בתכנית עובדה". מגישת "סדר יום" ברשת ב' על "עבודתה העיתונאית המעוררת דיון ציבורי מעמיק". כפי שפורסם בוואלה ברנז'ה, עמוס הראל וגידי וייץ יקבלו את הפרס לתקשורת כתובה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

פרס סוקולוב לתקשורת האלקטרונית מטעם עיריית תל? אביב-יפו יוענק השנה לאילנה דיין וקרן נויבך. מוועדת הפרס נמסר היום (חמישי) כי "הפרס מוענק לאילנה דיין על שורה של תחקירים יסודיים ופורצי דרך בתכנית עובדה, על תרומתה החלוצית בתחום התחקיר הטלוויזיוני, יצירת שפה תחקירית חדשה והיותה מופת לדור שלם של עיתונאים חוקרים".

בנוסף, הוועדה החליטה להעניק פרס לקרן נויבך על עבודתה העיתונאית ברדיו, בפרט בתכניתה סדר יום, שעוסקת בנושאים כלכליים וחברתיים מנקודת מבט ביקורתית. "בעבודתה העיתונאית מעוררת נויבך דיון ציבורי מעמיק בנושאים אלה", מסרה הוועדה.

עיריית ת"א מעניקה את פרס סוקולוב לעיתונות כתובה ע"ש נחום סוקולוב משנת 1954. בשנת 1981, לנוכח העלייה בחשיבותה של העיתונות האלקטרונית, החליטה העירייה להעניק את פרס סוקולוב גם לעיתונות האלקטרונית בעברית. כפי שפורסם בוואלה ברנז'ה, הפרשן הצבאי של הארץ עמוס הראל וראש מחלקת התחקירים של העיתון גידי וייץ יקבלו את פרס סוקולוב לשנת 2015 לעיתונות כתובה.

העירייה מעניקה את הפרס כדי לעודד עיתונאים שהצטיינו בעבודתם העיתונאית והטביעו את חותמם על העיתונות המשודרת ולציין תחקירים וכתבות עומק שנעשו בשנתיים שקדמו להענקת הפרס, התאפיינו בחשיבות ציבורית מיוחדת וביטאו מצוינות עיתונאית. עם חבר השופטים בראשותו של פרופ' מנחם בלונדהיים נמנו פרופ' אמל ג'מאל, ד"ר צבי בראל, פרופ' נטע זיו ואורי קליין.

הפרסים יוענקו לזוכים ביום ראשון, 27 בדצמבר 2015, במרכז ענב לתרבות, במעמד ראש עיריית תל? אביב-יפו, רון חולדאי ובהשתתפות חבר השופטים, חתני הפרס וזוכי הפרס בשנים קודמות. הפרס עומד על 18,000 שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully