וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זהבה גלאון: "דן מרגלית חתיכת טינופת"

18.10.2015 / 21:38

(עדכון) עיתונאי ישראל היום צייץ בעקבות הפיגוע בבאר שבע תוך שהוא מלגלג על יו"ר מרצ ומכנה אותה "זהבל'ה גלאונל'ה". גלאון מיהרה להגיב בפייסבוק ולכנותו טינופת. מרגלית לוואלה ברנז'ה: "סגנונה מלמד על עצבנותה". מאוחר יותר התנצלו השניים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"וגם שובינסט". דן מרגלית וזהבה גלאון/מערכת וואלה!, צילום מסך
"דן מרגלית חתיכת טינופת שכמותך. איך אתה לא מתבייש לרקוד ככה על הדם? השוטרים שנפצעו הם גיבורים שראויים לכל שבח. מה שבטוח לא מגיע להם זה שתשתמש בהקרבה ובסבל שלהם כדי להפיץ שנאה ולהסית"

(עדכון: 10:07)

עימות וירטואלי בין יו"ר מרצ זהבה גלאון לעיתונאי "ישראל היום" דן מרגלית, בעקבות הפיגוע הערב (ראשון) בבאר שבע.

הכל החל דקות לאחר הפיגוע, כאשר מרגלית צייץ בחשבון הטוויטר שלו: "שלושה מהפצועים שוטרינו, נו וזהבל'ה גלאונל'ה שלנו סבורה שידם קלה על ההדק? אולי תבוא לבית החולים להסביר זאת לפצועים מטעם מרצ שלה?".

גלאון מיהרה להגיב בפוסט בעמוד הפייסבוק שלה, ולא חסכה מילים: "דן מרגלית חתיכת טינופת שכמותך. איך אתה לא מתבייש לרקוד ככה על הדם?", כתבה והמשיכה: "השוטרים שנפצעו בפיגוע בבאר שבע וניטרלו את המחבלים הם גיבורים שראויים לכל שבח. מה שבטוח לא מגיע להם זה שתשתמש בהקרבה ובסבל שלהם כדי להפיץ שנאה ולהסית כאחרון הטוקבקיסטים. אני מניחה רגע בצד את השוביניזם הדוחה שלך ("זהבל'ה גלאונל'ה") שלצערי הוא ממש לא חדש. תבין משהו מר מרגלית: כשאתה מעז לכתוב שהפצועים הם 'מטעם מרצ' המסר שלך הוא שצריך להתייחס לתומכי מרצ כאל מחבלים. דמם בראשך".

את הפוסט סיימה גלאון בכך שהבטיחה למרגלית: "כשיירגע פה המצב אני גם אלך לתחנת המשטרה הקרובה לביתי ואגיש נגדך תלונה על הסתה לאלימות".

מרגלית בתגובה לדברים אמר לוואלה ברנז'ה: "סגנונה מלמד על עצבנותה". לאחר פניית וואלה ברנז'ה צייץ מרגלית שוב: "זהבה גלאון כתבה עליי בלשון של ביוב אבל זה לא יעזור לה, השאלה שהצגתי לה עומדת בעינה: האם את עדיין סבורה שיד לוחמינו קלה על ההדק? כן או לא?".

וזה לא נגמר. מרגלית ממשיך:

"שפה שלא מתאמיה לשיח"

מאוחר יותר התנצלו השניים. מרגלית צייץ בטוויטר כי אלדד יניב יעץ לו להתנצל והוסיף כי למרות המחלוקת יש לשמור על לשון נקייה.

גם גלאון התנצלה וכתבה בדף הפייסבוק שלה: "אני שמחה שנוכח הביקורת שלי ושל אחרים על דבריו, דן מרגלית בחר להתנצל ולחזור בו מההאשמות השגויות שהטיח בי ובמרצ ובמצביעיה. גם אני רוצה להתנצל בפניו ובפניכם על כך שבלהט הדברים הגבתי למרגלית בשפה שאני מתחרטת עליה ושלא מתאימה לשיח בין נבחרת ציבור לעיתונאי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully