וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי שלא רצה אותו בבוקר יקבל אותו בפריים טיים

20.10.2015 / 14:35

המשבצת הימנית של תוכנית הבוקר בימי שישי בערוץ 10 לא ממש סיפקה את הסחורה. יחד עם המצב הביטחוני והדיווחים השוטפים הוחלט להיפרד מאפרת שפירא רוזנברג ויועז הנדל, שבימים אלו עובד על פרויקטים לערוץ. הנדל: "חוזר לישון בשישי בבוקר"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
להתראות בערב. יועז הנדל/מערכת וואלה!, צילום מסך
גורם המעורה בפרטים הוסיף כי השניים התקשו לעסוק בנושאים המאפיינים את תוכניות הבוקר, בפרט תחום הלייף סטייל

על רקע המצב הביטחוני וחוסר שביעות הרצון מנתוני הצפייה נפרדו יועז הנדל ואפרת שפירא רוזנברג מתוכנית הבוקר של ימי שישי בערוץ 10. אולם, לוואלה ברנז'ה נודע כי הנדל יחזור למסך הערוץ עם פרויקטים דוקומנטריים בנושא יהדות המיועדים לפריים טיים.

לפני פחות מחצי שנה החל הנדל להגיש את תוכנית הבוקר של יום שישי, לצדה עיתונאית "ישראל היום" אמילי עמרוסי. אולם על רקע היחסים העכורים בין שני המגישים, הוחלט בערוץ להיפרד מעמרוסי ולהחליפה בשפירא רוזנברג המשתייכת גם היא למגזר הדתי-לאומי. אלא שהנדל ושפירא רוזנברג שהצטרפה לערוץ לפני כשלושה חודשים, לא הצליחו לחזק את רצועת הבוקר השבועית. ממוצע התוכנית עמד על 2.5% צפייה לעומת ממוצע של 4.5% בתוכנית הבוקר היומית "אורלי וגיא". גורם המעורה בפרטים הוסיף כי השניים התקשו לעסוק בנושאים המאפיינים את תוכניות הבוקר, בפרט תחום הלייף סטייל.

בנוסף, בעקבות המצב הביטחוני הוחלט בערוץ להציב במסגרת הבוקר את אור הלר ומיה זיו וולף, שני מגישים עם זיקה לאקטואליה המסוגלים לעמוד בשעתיים וחצי של תוכנית, הכוללת דיווחים שוטפים במקרים של אירועים חריגים. במקביל בוחנים בערוץ מי ימלא את משבת הבוקר השבועית.

הנדל עצמו שבימים אלו, כאמור, עוסק בפרויקטים הדוקומנטריים מסר לוואלה ברנז'ה: "אני מרוצה מזה שאני חוזר לעשות את מה שאני טוב בו וזה לישון בימי שישי בבוקר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully